Te koop:
http://www.ekrisexclusief.nl/WebModules ... px?id=5488#
Voor degene die het niet gezien hebben:
Leuke Range Rover (Peter R. de Vries Undercover)
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Leuke Range Rover (Peter R. de Vries Undercover)
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
HIHIHIHI... Mijn collega wist het gewoon dat die auto daarvoor gebruikt zou worden.. Erg he... Nou wie bied..( camera's inbegrepen )... HIHIHI..
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Jep ik had het gezien.. Ik dacht echt, hoe kan dat nou... Agh betere reclame kan je niet krijgen denk ik... hihihihi..
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hey, nou niet opeens bijdehand gaan doen Sietses!
Ik moet nog wel even de sleutel hebben voor vrijdag, dan kan ik alvast wat dingen klaarzetten en installeren
iDD
Ik moet nog wel even de sleutel hebben voor vrijdag, dan kan ik alvast wat dingen klaarzetten en installeren

iDD
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als 't nou een X5 was......Let's MINI schreef:HIHIHIHI... Mijn collega wist het gewoon dat die auto daarvoor gebruikt zou worden.. Erg he... Nou wie bied..( camera's inbegrepen )... HIHIHI..

- ulyss
- Volledig MINI minded!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dwaas!
Om even terug te komen op de uitzending van gisterenavond. Zelfs in dit filmpje loog hij kennelijk. Ik ben ontzettend benieuwd wat het volgende onderzoek gaat opleveren.
Wat ik niet snap is dat ze die aap niet thuis hebben gearresteerd. Hoe f*cking duidelijk moet het nog worden?! Domste actie ooit om zoiets te doen.
Nee, volgend jaar nemen we een Cayenne Turbo mee, dan kan ik Des tenminste nog enigzins bijhouden!Blont-007 schreef:Kaj nix voor jou? Voor Winterberg volgend jaar, kunnen we gelijk alles vastleggen.

Om even terug te komen op de uitzending van gisterenavond. Zelfs in dit filmpje loog hij kennelijk. Ik ben ontzettend benieuwd wat het volgende onderzoek gaat opleveren.
Wat ik niet snap is dat ze die aap niet thuis hebben gearresteerd. Hoe f*cking duidelijk moet het nog worden?! Domste actie ooit om zoiets te doen.

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Is het niemand hier opgevallen dat de zwarte bekleding in de laatste opnames ineens beige geworden was !?? 

Onze sponsors