Vandaag is mijn vrouwtje haar nieuw speeltje gaan bewonderen bij de dealer....

Nog even wachten en dan rijden we weer door europa

GRTS Danny
oops...RUSOR schreef:Waarom niet???? Mijne 2008 is een rode.... maar ik moet nog wachten tot aprilminibandit schreef:leuk "speelgoed" maar het kleurtje klopt niet helemaal zeker hé![]()
GRTS Danny
llaura schreef:
Het is dan wel geen echte moter.. maar voor de zomerdagen vind ik hm nog steeds leuk ,, mijn vespa lx:roll:
scooter of......coendek schreef:llaura schreef:
Het is dan wel geen echte moter.. maar voor de zomerdagen vind ik hm nog steeds leuk ,, mijn vespa lx:roll:
kijk op zo'n ding zou ik ook wel in de zomer maanden rond kunnen rijden... erg cool!
Coen
dubbel that ReiniDarkDesign schreef:scooter of......coendek schreef:llaura schreef:
kijk op zo'n ding zou ik ook wel in de zomer maanden rond kunnen rijden... erg cool!
Coen
iDD........... jup
Whoaw.... mijn allereerste motor zo'n TDM. Daar ben ik twintig jaar geleden zo'n 90 000km mee gereden op een kleine 18 maanden. Nu zo'n twintig motoren allerhande later denk ik nog steeds aan deze motor. Het was de eerste he en die vergeet je niet snel. Met de TDM reed ik motorkoerier in bijberoep en ben ik zes keer mee naar de bergen getrokken in die 18 maanden. Het was een zalige motor die een beetje van alles kon.pje en daan schreef:hoihoi
dom geluk denk ik
na een jaar of 3,5 geen motor meer gereden te hebben
wil heel graag weer een x11 of een hayabusa maar die zijn best wel prijzig.
nu spreek ik mn collega die zn motor gaat verkopen.
een tdm 850 uit 1991 met 80dkm op de teller voor 1100 euro..moest alleen een andere accu en schokbreker.
op marktplaats een schokbreker gevonden die 13duizend km onder een motor heeft gezeten voor 40euro en een accu koste 37 euro
rij al sinds decmeber weer motor voor nog geen 1200 euro..
Onze sponsors