TV van KPN

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
pedro
Enthousiast
Enthousiast

TV van KPN

09 feb 2008, 19:46

Vandaag mijn pakketje binnen gekregen van KPN. Heb nu tv internet en bellen in een.
Vandaag ook gelijk alles maar aangesloten. Tv is nu een heel stuk scherper beeld. Alleen vind ik jammer dat je de zender niet meer op de volgorden kunt zetten hoe je het zelf wilt. En het zappen gaat een beetje langzaam. Aansluiten is vrij simpel.

Maar ja zelf heb ik nogal een hekel aan kabels door het huis. Dus ook maar gelijk hamer en beitel uit de schuur gepakt en een paar sleuven in de muur gemaakt :s Nu zie ik alleen mijn tv en niet alles er om heen. Morgen weer even een stukje behang er op en klaar.
coendek
Stoepsleutelaar

09 feb 2008, 20:46

:lol:

same here... werkt prima!! alleen moet je eens proberen te bellen... tv kijken en dan met 2 laptops online zijn en met 1 de webcam aan.. :lol:

dan is er iets wat niet meer werkt... :lol:
pedro
Enthousiast
Enthousiast

09 feb 2008, 21:42

Ben nog aan het zoeken of je ook een tweede tuner op de routerkunt aansluiten voor de slaapkamer.

Ik draai hier met 2 laptop (draadloos en 1 vaste pc en tv en bellen nog geen probleem mee. Alle pc even een filmpje op youtube laten draaien.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 feb 2008, 10:20

waardeloos systeem dat Digitenne, ik ben er na een jaar weer vanaf gestapt

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 feb 2008, 11:18

Heb er over na zitten denken omdat het qua prijs wel concurerend is t.o.v. de kabel-TV van Casema maar dan zit ik weer bij KPN en dat wil ik helemaal niet meer ;)

Gelukkig komt hier in de loop van dit jaar de ultieme oplossing "Alles uit de kast" dus internet, tv en telefoon via glasvezel.
Standaard up en downsnelheid met 50 Mb/sec. dus dat klinkt beter, TV (40 zenders) radio (30 zenders) en telefonie voor alles bij elkaar 50 euro per maand.

Kan KPN er helemaal uit! EINDELIJK!!!!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver

Terug naar “Kletshoek”