Hallo,
We hebben gisteren, na een week zoeken, een Nintendo Wii gekocht..
Ik ben nieuwsgierig naar wie er nog meer 'gek' zijn op gamen en met welk platform ze dan spelen?
Wij hebben een Playstation 1, een Nintendo GameCube en dus nu ook een Wii. Ook hebben we nog ergens in een kast 2 game-boy's liggen. Van die oude, grote, zware dingen die net zo groot zijn als de Wii tegenwoordig.
Heb jij een spelcomputer?
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
PS3 rules!!! Vooral met een full HD 1080 lcd scherm van 103cm.
Pc heb ik ook, maar ben het zat om elk half jaar een nieuwe video card aan te schaffen om in een hoge resolutie te kunnen gamen. Toch een vereiste met de huidige games zoals; Battlefield 2 & Battlefield 2142, Half-life 2 enz..
Ossie

Pc heb ik ook, maar ben het zat om elk half jaar een nieuwe video card aan te schaffen om in een hoge resolutie te kunnen gamen. Toch een vereiste met de huidige games zoals; Battlefield 2 & Battlefield 2142, Half-life 2 enz..
Ossie
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
PC en Xbox 360, maar de PC is niet meer bedoeld voor gaming... daarvoor heb ik een Xbox 360 gekocht... Ben al maanden druk bezig met het uitspelen van Lost planet
:)
Vroeger veel spellen gespeeld.... unreal, unreal tournament, complete Command & Conquer serie, Quake, hele Fifa reeks....
MR

Vroeger veel spellen gespeeld.... unreal, unreal tournament, complete Command & Conquer serie, Quake, hele Fifa reeks....
MR
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier een PS2 en een Xbox 360. De een heeft coendek momenteel en de ander staat hier te verstoffen. 

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
NES, SNES, Gameboy, GBA, GBAsp, Nintendo DS, N64, Gamecube, Xbox360.
Ik speel mn hele leven al games. Het is voor mij het equivalent wat anderen hebben met bijvoorbeeld boeken. Ik kan mezelf helemaal verliezen in de game (in the zone!).
Ik vind persoonlijk de Wii niet zo leuk. Het is echt een gezins ding geworden. Eigenlijk alleen maar leuk als je met meer dan 1 bent. Ik speel er nog wel met mn broertje op. Umbrella Chronicles bv. Wat ik ook erg vind tegen vallen is dat het geen HD is.
Gamen doe je trouwens niet op een beeldbuis van 100 herz. Gamen doe je op minimaal een Sony Bravia 42" 1080p true HD
Morgen Burnout Paradise in de brievenbus
iDD
Ik speel mn hele leven al games. Het is voor mij het equivalent wat anderen hebben met bijvoorbeeld boeken. Ik kan mezelf helemaal verliezen in de game (in the zone!).
Ik vind persoonlijk de Wii niet zo leuk. Het is echt een gezins ding geworden. Eigenlijk alleen maar leuk als je met meer dan 1 bent. Ik speel er nog wel met mn broertje op. Umbrella Chronicles bv. Wat ik ook erg vind tegen vallen is dat het geen HD is.
Gamen doe je trouwens niet op een beeldbuis van 100 herz. Gamen doe je op minimaal een Sony Bravia 42" 1080p true HD

Morgen Burnout Paradise in de brievenbus

iDD
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
heb helemaal niks, ga veel liever buiten spelen
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors