de eerste Mini foto's pag 3
- mister bjorn
- One wheel wonder
- Contacteer:
- mister bjorn
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Zo vandaag even bezig geweest met de Mini.
Union Jack spiegelkapjes en een Aerogril gemonteerd.
Het was mooi weer dus hij is uitgebreid wassen en gepoetst.
Hij heeft een 3 stappen plan behandeling van Meguiar's gehad. (polijsten, cleaner en MTX wax) het resultaat was weer top.
Verder hebben ik even een audio update. De deuren en de achter schermen en de achterklep zijn met polymeer matten bekleed (dit demp het geluid net zo als teermatten maar is goedkopen, lichter en beter voor het milieu). De bodem moet nog bekleed worden hiermee. Ik heb een CDT compo setje ingebouwd (versie 2008) voorin. CDT speakers achter in en een Subwoofer 10 inch van CDT. Deze zit nu nog in een kist maar het is de bedoeling om deze zeer spoeding te laten verzinken in een dubbele bodem achterin zodat ik toch wat kofferbak ruimte heb.
Nog te doen zijn een setje 18 inc wielen. het gaat een van de onderste 3 worden.

Ik ben nog opzoek naar de juiste band, zit op dit moment te denken aan een streetlegal semi slick Toyo R888
als deze niet in de juiste maat leverbaar zijn worden het Bridgestone.
Ik heb nog een dakvlag liggen (union jack) en 2 witte strepen voor over de motorkap.
Heb foto's op mijn mobiel staan zou ze morgen hier plaatsen.
Verder heb ik nog een aantal wensen zoalsInvidia uitlaat en Driverlights.
Ook hier is het virus toegeslagen hoor
Union Jack spiegelkapjes en een Aerogril gemonteerd.
Het was mooi weer dus hij is uitgebreid wassen en gepoetst.
Hij heeft een 3 stappen plan behandeling van Meguiar's gehad. (polijsten, cleaner en MTX wax) het resultaat was weer top.

Verder hebben ik even een audio update. De deuren en de achter schermen en de achterklep zijn met polymeer matten bekleed (dit demp het geluid net zo als teermatten maar is goedkopen, lichter en beter voor het milieu). De bodem moet nog bekleed worden hiermee. Ik heb een CDT compo setje ingebouwd (versie 2008) voorin. CDT speakers achter in en een Subwoofer 10 inch van CDT. Deze zit nu nog in een kist maar het is de bedoeling om deze zeer spoeding te laten verzinken in een dubbele bodem achterin zodat ik toch wat kofferbak ruimte heb.
Nog te doen zijn een setje 18 inc wielen. het gaat een van de onderste 3 worden.

Ik ben nog opzoek naar de juiste band, zit op dit moment te denken aan een streetlegal semi slick Toyo R888

als deze niet in de juiste maat leverbaar zijn worden het Bridgestone.
Ik heb nog een dakvlag liggen (union jack) en 2 witte strepen voor over de motorkap.
Heb foto's op mijn mobiel staan zou ze morgen hier plaatsen.

Verder heb ik nog een aantal wensen zoalsInvidia uitlaat en Driverlights.
Ook hier is het virus toegeslagen hoor

- Stan
- Be Mini
- Contacteer:
- mister bjorn
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Zo eindelijk de eerste 3 foto's
mijn Mini.

De velgen komen in april ze worden alle 3 besteld en dan gaan we passen wel het beste staat. Want velgen onderscheide je auto van de rest
iemand enig idee wat deze standaard wielen nog opbrengen (15 inc
)

De velgen komen in april ze worden alle 3 besteld en dan gaan we passen wel het beste staat. Want velgen onderscheide je auto van de rest

iemand enig idee wat deze standaard wielen nog opbrengen (15 inc

- iDarkDesign
- Transformer
- mister bjorn
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
tja zelf houden is niet echt een optie...
Ze passen niet over de nieuwe remklauwen heen. In juni komen er namelijk 8 pots klauwen onder van D2

Ze passen niet over de nieuwe remklauwen heen. In juni komen er namelijk 8 pots klauwen onder van D2

Onze sponsors