Mee eens. De Fiat 500 refereert gewoon naar de oer 500 en de MINI naar de Mini. Maar de MINI en de 500 hebben geen reet met elkaar te maken! Gewoon 2 retro auto's van hun origineel...frankie schreef:Waarom wordt de 500 eigenlijk altijd meteen vergeleken met de Mini? Dat het moderne interpretaties zijn van een vroeger icoon, is het enige dat ze gemeen hebben. Ze opereren verder in een totaal andere klasse.
Ik denk ook dat het, in tegenstelling tot de Beetle, wel een succes gaat worden. Met een instapprijs van € 11.500 is het karretje simpelweg voor veel mensen bereikbaar.
Dat heb ik nog nooit begrepen. Waarom zou ik in godsnaam een kleine pik compenseren met een grote auto? Kan je veel beter wat tijd steken in je techniek of een goede dildo.Sicco schreef: zijn toch voor kleingeschapen "heren"? Wat je in je broek tekort komt, compenseer je weer met je auto?
Helemaal met Sepp eens.Sepp schreef: Mee eens. De Fiat 500 refereert gewoon naar de oer 500 en de MINI naar de Mini. Maar de MINI en de 500 hebben geen reet met elkaar te maken! Gewoon 2 retro auto's van hun origineel...
Onze sponsors