Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Groetjes aan Cora en de rest van de family!
Sorry voor het off-topic
i know, i know, ik had je voicemail nog ingesproken voor je wegging...werner schreef:Ik ookpeter schreef:Voorlopig moet Berthil helemaal niets want hij is lekker op vakantie!zit nu nog in curacao.
Groetjes aan Cora en de rest van de family!
Sorry voor het off-topic
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
de chief de tenerife!! Hij's weer bijna terug dames en heren! Leg de rode loper maar weer uit!
Welkom terug in NL.
iDD
Welkom terug in NL.
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Israël was mooi en we hebben ontzettend mazzel gehad met het weer want op de dag dat we landen werd het mooi weer na drie weken kwakkelen en zelfs sneeuw in Jerusalem. 11 dagen zon en in Eilat zelfs temperaturen van 27 graden.
In Tel-Aviv, Jersusalem, Akko, Dode Zee, Rosh Hanikra, Ein Geidi, Massada, Zefat, Tiberias, Eilat en Petra (Jordanïe) geweest.
Mooie dingen gezien maar de eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat je op de één of andere manier toch iets van een binding met Israël moet hebben anders kan het tegenvallen. In onze vakantie drie aanslagen, twee raketten en één zelfmoordaanslag. Bij één raket reden we op die dag langs die plaats, bij de andere aanslagen waren we enkele dagen ervoor of erna ook vlakbij die plaats.
Bij terugkomst waren Tarox 310 mm remschijven voor de achterwielen van Beek binnengekomen.
Ik ga ze dit weekend monteren en ben erg benieuwd naar het resultaat.

In Tel-Aviv, Jersusalem, Akko, Dode Zee, Rosh Hanikra, Ein Geidi, Massada, Zefat, Tiberias, Eilat en Petra (Jordanïe) geweest.
Mooie dingen gezien maar de eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat je op de één of andere manier toch iets van een binding met Israël moet hebben anders kan het tegenvallen. In onze vakantie drie aanslagen, twee raketten en één zelfmoordaanslag. Bij één raket reden we op die dag langs die plaats, bij de andere aanslagen waren we enkele dagen ervoor of erna ook vlakbij die plaats.
Bij terugkomst waren Tarox 310 mm remschijven voor de achterwielen van Beek binnengekomen.
Ik ga ze dit weekend monteren en ben erg benieuwd naar het resultaat.

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het trekt mij ook niet heel erg om die kant op te gaan voor een vakantie. Maar geloof dat je het wel mooi hebt gehad.
Hele mooie schijven trouwens!

Hele mooie schijven trouwens!
Onze sponsors