Braakhekke

Stel je hier even voor.
CoenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Braakhekke

09 feb 2008, 23:21

Hey iedereen!

Even een kleine "scoop" :mrgreen:

Joop Braakhekke heeft z'n dikke vette S ingeruild voor een BMW 1 Coupe!!

Ik ( de vriend van Jessica) werk bij Tommy Hilfiger in Amsterdam, Braakhekke woont bij ons kantoor in de straat.. Vaak zien we zijn S geparkeerd staan tot afgelopen week... Toen stond er een 1 Coupe ( ook heel erg mooi hoor :D ) Toen afgelopen vrijdag Braakhekke eruit stapte was het dus duidelijk dat ie z'n S-je had weggedaan...

Kan me niet indenken dat je een spinter nieuwe 1 Coupe mee krijgt als vervangende auto :shock:

Groetjes Coen

P.s Denk dat ik ook maar een account aanmaak voor mezelf... Betrap mezelf er te vaak op dat ik weer op het forum aan het kijken ben hehehe :mrgreen: :mrgreen:
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2008, 23:44

Coen,

ik zag hem vorige week vrijdag nog bij BMW Amsterdam rijden in zijn Cooper S. Hij kwam net aanrijden toen ik een proefrit in de 318D gemaakt had.

Gek dat ie hem toch nu ingeruild heeft.... misschien onderhoudsbeurt....

MR
CoenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

09 feb 2008, 23:49

Zou natuurlijk kunnen.. Maar hij heeft de hele week bij ons in de straat gestaan, ik weet zeker dat jij of ik geen splinternieuwe 1 coupe mee krijgen, dat ding is net uit!! maarja hij is natuurlijk wel een bekende nederlander he...

Ik hou het in de gaten! hehehe
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 feb 2008, 00:51

Heeft hij wel rode spiegelkappen op z'n nieuwe 1 :P? Eind december heb ik hem nog in z'n Cooper S 'GP-look' zien rijden in de PC Hooft. Volgens mij ging hij toen even shoppen bij Oger.
Afbeelding
marcelclemens
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

Re: Braakhekke

10 feb 2008, 20:54

Jessica schreef:Kan me niet indenken dat je een spinter nieuwe 1 Coupe mee krijgt als vervangende auto :shock:
Ik kreeg een half jaar geleden bij een servicebeurt een 1-serie, met ongeveer alle opties mee als vervangende auto.
Toen ik instapte bleek de auto pas 400km !! op de teller te hebben staan.

Vorige week is mijn auto weer ff bij de garage geweest een kreeg ik weer een luxe 1-serie mee, met 5000km op de teller.
CoenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 feb 2008, 22:21

Dat is vet! Ik krijg altijd zo'n gare bak mee... :mad:

Ach ja ik zal die kleine braakhekke even in de gaten houden aankomende week.. hahaha

Groet,
Coen
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 feb 2008, 22:52

Volgende keer krijg ik een 130i mee, begreep ik de vorige keer bij de wintercheck... ik hou ze eraan :D:D

MR
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 feb 2008, 19:04

Ik heb een keer een 535d Touring meegekregen omdat alle huurauto's al verhuurd waren. Behalve dat ik het een gigantisch grote bak vind en vond, trok dat ding ook echt de stenen uit de straat zonder als sportwagen aan te voelen. De perfecte reisauto zeg maar. Heb er maar een kilometertje of 15 mee naar m'n werk heen en weer mogen sturen. Kreeg normaliter 3- series met de kleinste motor en de kaalste uitvoering mee. En sinds enkele jaren heb ik geen huurauto meer nodig omdat mijn dealer de buurman is geworden van mijn werkgever :wink:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
dyna18
Enthousiast
Enthousiast

15 feb 2008, 09:58

Misschien heeft hij ze wel allebei?... Lijkt me niet dat hij hem om het geld hoeft weg te doen :)
coendek
Stoepsleutelaar

Re: Braakhekke

15 feb 2008, 11:15

Jessica schreef:Hey iedereen!

Even een kleine "scoop" :mrgreen:

Joop Braakhekke heeft z'n dikke vette S ingeruild voor een BMW 1 Coupe!!

Ik ( de vriend van Jessica) werk bij Tommy Hilfiger in Amsterdam, Braakhekke woont bij ons kantoor in de straat.. Vaak zien we zijn S geparkeerd staan tot afgelopen week... Toen stond er een 1 Coupe ( ook heel erg mooi hoor :D ) Toen afgelopen vrijdag Braakhekke eruit stapte was het dus duidelijk dat ie z'n S-je had weggedaan...

Kan me niet indenken dat je een spinter nieuwe 1 Coupe mee krijgt als vervangende auto :shock:

Groetjes Coen

P.s Denk dat ik ook maar een account aanmaak voor mezelf... Betrap mezelf er te vaak op dat ik weer op het forum aan het kijken ben hehehe :mrgreen: :mrgreen:
Coen,

ik heb je gesproken bij Thom Broekman in Den Bosch.. ik heb je kaartje ook nog ergens... Mooi om te zien dat je hier ook ff rond kijkt!

grappig!

Groeten

Coen de Korte
CoenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

15 feb 2008, 18:08

Hey Coendek,

Je moet wel even helpen dan... :? kan me er vaag iets van herinneren! jij kwam toch uit een ander filiaal? of stage ofzo...

Wel gaaf dat de wereld zo klein is!

Gr. Coen
coendek
Stoepsleutelaar

15 feb 2008, 18:22

Jessica schreef:Hey Coendek,

Je moet wel even helpen dan... :? kan me er vaag iets van herinneren! jij kwam toch uit een ander filiaal? of stage ofzo...

Wel gaaf dat de wereld zo klein is!

Gr. Coen

Ik zocht een stage plek ja.. klopt maar ik ben vliegende keep bij broekman.. laatste tijd is haarlem casual mijn filiaal..

:D

cheers

Coen
CoenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

15 feb 2008, 18:30

Dan ga ik je binnekort ff zien! eerst de 27e de nieuwe store in Denbosch inrichten voor Tommy en heb de rest van de winkels die week erna ingepland waaronder Haarlem!

Zie je later!

Gr. coen
coendek
Stoepsleutelaar

15 feb 2008, 18:34

is cool man! rustig aan.. en idd de tommy hoek mag onder handen genomen worden !! :wink:

Cheers man!

Coen
CoenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

15 feb 2008, 18:57

Hehehe dat zal best ja... :lol: Zal jullie goede tips geven! kunnen jullie vast beginnen :mrgreen: :mrgreen:

Terug naar “Who are U?”