Alweer een nieuwe new MINI eigenaar!

Stel je hier even voor.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

15 feb 2008, 23:30

Kijk de sleutel 8) verry nice. Congrats dat je ze nu echt hebt en veel plezier. Ben benieuwd naar de pics

Greetz BigD
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

15 feb 2008, 23:46

Gefeliciteerd en veel plezier met de aanwinst :rijden
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 feb 2008, 19:46

BigD schreef:Kijk de sleutel 8) verry nice. Congrats dat je ze nu echt hebt en veel plezier. Ben benieuwd naar de pics

Greetz BigD
foto's staan hier: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=7963 !
Olaf
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 feb 2008, 15:28

kwiebje schreef:Welkom hier op het forum. De Cooper S verbruikt wel mee dan een cooper. Maar dat ligt ook aan je rijstijl.
Mini's zijn best prijzig in aanschaf maar ze houden ook wel heel goed hun waarde. Dat kan soms van sommige andere auto's niet gezegd worden.
Dat klopt helemaal! Ik heb mijn auto in juni 2005 gekocht (nieuwe cooper) er staat nu 110000 op de teller en krijg nu 20k terug van de dealer als inruil op mn nieuwe clubman S

Gr.
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 feb 2008, 17:35

20K is toch wel erg mooi voor een normale Cooper. Wat is trouwens belangrijker, bouwjaar of km-stand?

Ik rij nu ongeveer 1,5 in mijn MINI, klopt het dat de MINI een vrij stugge heeft? Want anders is er iers mis met mijn vering :)
Dit is mijn eerste auto, maar ben de vering gewend van de Peugeot 406 van mijn ouders en met de MINI voel ik alles op het wegdek!

De koppeling is ook al heel anders dan ik gewend ben! :shock:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 feb 2008, 17:50

20K is toch wel erg mooi voor een normale Cooper. Wat is trouwens belangrijker, bouwjaar of km-stand?

Ik rij nu ongeveer 1,5 in mijn MINI, klopt het dat de MINI een vrij stugge heeft? Want anders is er iers mis met mijn vering
Dit is mijn eerste auto, maar ben de vering gewend van de Peugeot 406 van mijn ouders en met de MINI voel ik alles op het wegdek!

De koppeling is ook al heel anders dan ik gewend ben!
De MINI heeft wel een andere vering dan een Peugeot 406. Dit kun je ook niet met elkaar vergelijken. Franse auto's zijn helemaal gebouwd voor comfort.

Ik kan me dan best voorstellen dat je de MINI stug vind rijden.

Dit is ook met de koppeling. Iedere auto heeft andere eigenschappen. Dit is gewoon gewenning.

En wat betreft de vraag wat belangrijker is bouwjaar of kilometrage dat is een lastige. Particulieren willen graag een jonge gebruikte auto met weinig kilometers.

Tegenwoordig kunnen auto's makkelijk een paar ton aan. Alleen wij zijn het hier in Nederland te goed gewend en de auto na ongeveer 3 tot 5 jaar alweer inruilen of verkopen.

Dus auto's met een ton op de teller kunnen nog gewoon heel goed dienst doen.

Terug naar “Who are U?”