Greetz BigD
foto's staan hier: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=7963 !BigD schreef:Kijk de sleutelverry nice. Congrats dat je ze nu echt hebt en veel plezier. Ben benieuwd naar de pics
Greetz BigD
Dat klopt helemaal! Ik heb mijn auto in juni 2005 gekocht (nieuwe cooper) er staat nu 110000 op de teller en krijg nu 20k terug van de dealer als inruil op mn nieuwe clubman Skwiebje schreef:Welkom hier op het forum. De Cooper S verbruikt wel mee dan een cooper. Maar dat ligt ook aan je rijstijl.
Mini's zijn best prijzig in aanschaf maar ze houden ook wel heel goed hun waarde. Dat kan soms van sommige andere auto's niet gezegd worden.
De MINI heeft wel een andere vering dan een Peugeot 406. Dit kun je ook niet met elkaar vergelijken. Franse auto's zijn helemaal gebouwd voor comfort.20K is toch wel erg mooi voor een normale Cooper. Wat is trouwens belangrijker, bouwjaar of km-stand?
Ik rij nu ongeveer 1,5 in mijn MINI, klopt het dat de MINI een vrij stugge heeft? Want anders is er iers mis met mijn vering
Dit is mijn eerste auto, maar ben de vering gewend van de Peugeot 406 van mijn ouders en met de MINI voel ik alles op het wegdek!
De koppeling is ook al heel anders dan ik gewend ben!
Onze sponsors