MINI Cooper TAZ
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

toen Sleefje nog een klein Sleefje was
)
(en bij mijn orthodontist

- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Een zeer interessante MINI!
Misschien kun je de strutbrace custom laten maken bij een metaalbewerkingsbedrijf. Neem je de oude mee zodat ze weten wat de bedoeling is. Kunnen ze een geheel nieuwe maken, maar ook de oude aanpassen.
Misschien kun je de strutbrace custom laten maken bij een metaalbewerkingsbedrijf. Neem je de oude mee zodat ze weten wat de bedoeling is. Kunnen ze een geheel nieuwe maken, maar ook de oude aanpassen.
- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ben nu heel benieuwd naar de site, ik heb mijn auto niet te koop staan, waarschijnlijk heb ik hem zelfs onverkoopbaar gemaakt met alle modificities die ik gedaan heb. (welke idioot wil nu zo'n auto hebben?)MINIJCW schreef:Zat gisteren op een mini site te kijken, en kan het zijn dat daar de jouwe te koop stond?. Kon hem alleen neit uitvergroten voor het nummerbord te lezen. Hij had MG's, jaguar, mini (classic)
Was exact dezelfde auto en bouwjaar

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
-link-
Deze komen ook van hun plek. Kunnen niet met vol vermogen optrekken.Sid schreef:zijn er al filmpjes? ben wel heel benieuwd namelijk hoe dat nou van zn plek komt![]()
verder, bij hoeveel toeren springt de turbo er opeens in? ik heb ooit iets gelezen van 4k, maar weet het niet of dat over deze kit ging...
-link-
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
, maar dit is de site http://www.bossclassics.nl/
Het zal hem wel niet zijn, anders hadden ze alle toeters en bellen er wel bijgezetZijlboot schreef:Ben nu heel benieuwd naar de site, ik heb mijn auto niet te koop staan, waarschijnlijk heb ik hem zelfs onverkoopbaar gemaakt met alle modificities die ik gedaan heb. (welke idioot wil nu zo'n auto hebben?)MINIJCW schreef:Zat gisteren op een mini site te kijken, en kan het zijn dat daar de jouwe te koop stond?. Kon hem alleen neit uitvergroten voor het nummerbord te lezen. Hij had MG's, jaguar, mini (classic)
Was exact dezelfde auto en bouwjaar

- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
@MINIJCW: pfoe dat scheelt weer, of ze hebben hem helemaal gestript, maar zo te zien is het een andere.
@Sid: helaas hem ik geen camera met film en geluid mogenlijkheden. De turbo begint bij 3000 toeren te draaien en is bij 4000 pas echt merkbaar. Dit is erg makkelijk bij het invoegen op de snelweg.
Misschien is iemand een keer in de buurt van Hilversum om een filmpje te maken?

@Sid: helaas hem ik geen camera met film en geluid mogenlijkheden. De turbo begint bij 3000 toeren te draaien en is bij 4000 pas echt merkbaar. Dit is erg makkelijk bij het invoegen op de snelweg.

Misschien is iemand een keer in de buurt van Hilversum om een filmpje te maken?
Onze sponsors