
Wint his story ------------> The story continues
- iDarkDesign
- Transformer
- Locatie: Amsterdam
- Wint
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Onder de Erasmusbrug
Bericht
Vanmorgen toch nog een keer langs Beek, aangezien ik de dip in z'n 6 nog steeds had.
Na 1 run op de bank was het inderdaad een dip bij 5200 RPM, verder Paul lekker laten rollen en met Hans naar 020 gereden om een verschrikkelijk exclusieve Lotus te bekijken.
Eenmaal terug bij Beek bleek het een begrenzer te zijn, die bij een te hoge druk van de compressor begon te werken.
Paul heeft dit software matig kunnen oplossen en dat is ook aan de koppelkromme te zien:

Op de weg terug heb ik de 200 niet kunnen redden maar hij voelt bij 5200 inderdaad beter aan.
Tevens ook nog even de remvloeistof vervangen die na een paar rondjes Ring + Zandvoort er zwart/goor en verbrand uitkwam.
Gelijk vervangen door Castrol SRF Racing Brake Fluid Dot 5.
Dus stilstaan doet ie ook weer.

Na 1 run op de bank was het inderdaad een dip bij 5200 RPM, verder Paul lekker laten rollen en met Hans naar 020 gereden om een verschrikkelijk exclusieve Lotus te bekijken.
Eenmaal terug bij Beek bleek het een begrenzer te zijn, die bij een te hoge druk van de compressor begon te werken.
Paul heeft dit software matig kunnen oplossen en dat is ook aan de koppelkromme te zien:

Op de weg terug heb ik de 200 niet kunnen redden maar hij voelt bij 5200 inderdaad beter aan.
Tevens ook nog even de remvloeistof vervangen die na een paar rondjes Ring + Zandvoort er zwart/goor en verbrand uitkwam.
Gelijk vervangen door Castrol SRF Racing Brake Fluid Dot 5.
Dus stilstaan doet ie ook weer.

Laatst gewijzigd door Wint op 18 feb 2008, 17:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Save a tree, eat a beaver


- minibandit
- Mod virus alert!
- Locatie: Kontich
Bericht
zie ik dat goed...160Kw...of een kleine 215 pk !!
en een koppel van 280 Nm
niet alleen héél mooi dan...maar ook lekker snel

en een koppel van 280 Nm


niet alleen héél mooi dan...maar ook lekker snel


- Wint
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Onder de Erasmusbrug
Bericht
Klinkt goed!
Ik ga eens ff op zoektocht....
Hij doet het weer!
Die 280 Nm voel je inderdaad wel hoor, maja snelheid went zo snel he?
Big valve cilinderkop?Berthil schreef:Mooi grafiekje, hoog koppel maar wel pas bij 5000 toeren.
Volgende stap is een big valve cilinderkop

Klinkt goed!
Ik ga eens ff op zoektocht....

Remmen zijn inderdaad stukken beter weer!Hans schreef:pfff.. 280nm![]()
Is echt een mooi hok geworden, rob! Zijn de remmen nu beter?
Hij doet het weer!

Die 280 Nm voel je inderdaad wel hoor, maja snelheid went zo snel he?
Save a tree, eat a beaver


- tysie
- Be Mini
- Locatie: Noord-Holland
Bericht
Ik weet nog wel iemand die een standaard kop heeft liggen welke je dan kan wegbrengen om te laten modificerenWint schreef:Big valve cilinderkop?Berthil schreef:Mooi grafiekje, hoog koppel maar wel pas bij 5000 toeren.
Volgende stap is een big valve cilinderkop![]()
Klinkt goed!
Ik ga eens ff op zoektocht....![]()
Remmen zijn inderdaad stukken beter weer!Hans schreef:pfff.. 280nm![]()
Is echt een mooi hok geworden, rob! Zijn de remmen nu beter?
Hij doet het weer!![]()
Die 280 Nm voel je inderdaad wel hoor, maja snelheid went zo snel he?

- Wint
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Onder de Erasmusbrug
Bericht
Zal ik eens in gedachten houden!
Is dit wel de goeie foto Fred?

Euhmm, klinkt goed.FastBunny schreef:Ja precies wij hebben er nog eentje liggentysie schreef:Ik weet nog wel iemand die een standaard kop heeft liggen welke je dan kan wegbrengen om te laten modificerenAfkomstig van een Cooper S Facelift en 30.000kmtjes ingereden
Zal ik eens in gedachten houden!

Save a tree, eat a beaver


Onze sponsors