Hey,
Ik ben Rein den Hengst, online ook wel bekend als iDarkDesign. Ik ben 23 en ben woonachtig in Amsterdam. Ik ben geboren en getogen te Nijkerk en omstreken.
Ik rij een zwarte/witte Mini Cooper S (zoals hier te zien is.
Ik studeer op dit moment Media en Entertainment Management in Haarlem en het is de bedoeling dat ik binnenkort ga beginnen met mijn afstuderen.
Verder hou ik er nog een rare hobby op na, ik verzamel Transformers, maar laat dat je niet afschrikken.
anders nog iets? vraag raak!
iDD
Even voorstellen
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Arjen, horen zal nog wel meevallen, er is nog niets aan gebeurd! Daar ben ik nu mee aan het beginnen. Morgen eerst een kijken voor wat geluid binnen. Ik ga kijken in Veenendaal met een vriend van mij.
DAARNA gaan we eens op zoek naar luchtfilter/ uitlaten etc.
Maaij: Hoe heet jouw broer?! (screenname) misschien dat ik hem al ken. Ik ben zelf ook al aardig aan de bak. Ik verzamel echt serieus sinds '99. Foto's van mijn collectie kunnen hier en hier gevonden worden. Misschien leuk om aan hem te laten zien, zo is de bal weer rond laten we maar zeggen.
iDD....... toch nog heel leuk
DAARNA gaan we eens op zoek naar luchtfilter/ uitlaten etc.
Maaij: Hoe heet jouw broer?! (screenname) misschien dat ik hem al ken. Ik ben zelf ook al aardig aan de bak. Ik verzamel echt serieus sinds '99. Foto's van mijn collectie kunnen hier en hier gevonden worden. Misschien leuk om aan hem te laten zien, zo is de bal weer rond laten we maar zeggen.
iDD....... toch nog heel leuk
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ik vind een compressor ook al heel lekker klinken hoor
Hou ons op de hoogte ;-)Arjan, horen zal nog wel meevallen, er is nog niets aan gebeurd! Daar ben ik nu mee aan het beginnen. Morgen eerst een kijken voor wat geluid binnen. Ik ga kijken in Veenendaal met een vriend van mij.
Kijk! nog een MINI-fan. Het is oooo zoo besmettelijk al die aanpassingen ;-) Er staat genoeg info op het forumDAARNA gaan we eens op zoek naar luchtfilter/ uitlaten etc.

Ik vind een compressor ook al heel lekker klinken hoor

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Onze sponsors