Ik zou de kofferklep van mijn 3 Touring graag automatisch kunnen openen en sluiten zoals dat bij de 5 en 7 serie kan.
Heeft iemand een id hoe dit te realiseren is? (Ben zelf niet zo handig)
Wellicht ook een leuke gimmick voor de mini!
gr Yester
Automatische kofferklep
- ieniemini
- Enthousiast
Bericht
Automatische kofferklep
R57 cabrio, Eclipse Grey, punch leather, r108 black multispoke, chili, wired, jcw uitlaat, jcw stuur, black S scuttles, sport antenne, pilot leds
E91 335i touring M, sportpack, silver, 18" tinted, full
- ieniemini
- Enthousiast
Bericht

andere oplossingen?
daar moet je eerst voor €40 lid wordenkwiebje schreef:Dat kunnen ze je vast wel op het forum van de Bmw touring club vertellen.

andere oplossingen?
R57 cabrio, Eclipse Grey, punch leather, r108 black multispoke, chili, wired, jcw uitlaat, jcw stuur, black S scuttles, sport antenne, pilot leds
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht

Dacht dat Hollanders krenten waren.
En vanaf 5000 geplaatste berichten hoef je niks meer te betalen.Berthil schreef:Misschien hier ook maar eens invoeren, er komen er veel teveel bijieniemini schreef:daar moet je eerst voor €40 lid worden

Dat verklaart al die Belgskes hier,Jurgen schreef:Lol waarom zou je dat doen? Ik vond het juist een van de grootste hinderpalen bij MINIACS

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
ieder bericht verdien ik een duppie bij. Zou bijna een add in mn signature zetten!
iDD.......... hoe dacht je anders dat ik die vleugel kon betalen?
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
hmmz.. had je me ff eerder meoten vertellen dan had je er 1 van mij kado gekregen want ik heb het dubbele van jou!
duppie voor ieder bericht zou lekker zijn!!!
iDarkDesign schreef:ieder bericht verdien ik een duppie bij. Zou bijna een add in mn signature zetten!
hmmz.. had je me ff eerder meoten vertellen dan had je er 1 van mij kado gekregen want ik heb het dubbele van jou!

duppie voor ieder bericht zou lekker zijn!!!

Onze sponsors