Hallo Allemaal,
Als alles goed gaat dan ben ik vrijdag de trotse eigenaar van de auto van "Marss". Ik ben vandaag wezen kijken en wat een geweldig mooie auto. Vanwege dit, zal ik mij even voorstellen....
Ik ben Paul Paree, 23 jaar oud, ik woon in Rotterdam en studeer Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Naast mijn studie werk ik bij een beleggingsmaatschappij en geef ik bijles Financial Accounting op de universiteit.
In mijn vrije tijd sla ik graag een balletje op de golfbaan, daarnaast ik ook nog bestuur van de golfstudentenvereniging.
Afijn Genoeg over mij !
Deeble
- Deeble
- Enthousiast
Bericht
Op zijn woonomgeving gaat het autootje er wel op achteruit. Ik geloof dat hij nu altijd binnen staat en nu zal hij toch echt buiten moeten overnachten
Meetings zal ik overigens niet bezoeken, die tijd heb ik gehad. Misschien als het in de buurt is en ik heb tijd dat ik even langs drop

Meetings zal ik overigens niet bezoeken, die tijd heb ik gehad. Misschien als het in de buurt is en ik heb tijd dat ik even langs drop
Mini ! ....omdat het kan !
- Deeble
- Enthousiast
Bericht
Nou ik heb de afgelopen 5 jaar in een verbouwde 206 gereden en hiermee heb ik ook een tijdje meetings meegedaan. Echter heb ik het nu allemaal al wel gezien en geen zin meer op de moeite voor te nemen. Ik slaap liever uit op zondagmorgen
Maar als er 1 in de buurt van Rotterdam is dan kom ik graag even koekeloeren
Ik zal jullie nog wel op de hoogte houden via het forum aangezien ik altijd graag bezig ben met mijn digitale spiegelreflex

Mini ! ....omdat het kan !
Onze sponsors