Heb standaard 170 pk en rij al binnen 7,1 naar de honderd. Wat is de deal. Zij hebben het nog over de pre facelift. En idd erg bijdehand die op naam mailing gekocht van de RDW. Mag de RDW dit???
Gr,
PP
Ziptuning
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Lijkt me niet. Uit betrouwbare bron: adressen komen van het RDC-DATACENTRUM!!PPCS schreef:En idd erg bijdehand die op naam mailing gekocht van de RDW. Mag de RDW dit???
Gr,
PP
gr, PC

- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dus zal nu ook wel rond die waarde zitten.
201 gemeten toen, hij is nu wel wat losserHans schreef:Dus 12pk erbij en gelijk 12km p.uur harder lopen.. zozo..
Tja, werner ik begrijp er ook geen bal van.. bij de 1 wel en de ander niet!
peter heeft wel 205pk jij ook?

Dus zal nu ook wel rond die waarde zitten.
- Stan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Inderdaad zo is dat, er moet inderdaad veel meer gebeuren om zo maar 40 pk er bij te hebben vraag troewens maar aan Beek autoracing je moet zowiezo de pulley vevangen door een kleinere.
Die waarden mag je niet zomaar geloven want ik denk eens je op de rollen bank staat je erg ontgoogeld zou kunnen zijn.
kwiebje schreef:Erg knap met alleen een chipje...Zou maar niet van die waardes uit gaan want moet wel meer aan gebeuren om het in eens met 40 pk te laten stijgen...
Inderdaad zo is dat, er moet inderdaad veel meer gebeuren om zo maar 40 pk er bij te hebben vraag troewens maar aan Beek autoracing je moet zowiezo de pulley vevangen door een kleinere.
Die waarden mag je niet zomaar geloven want ik denk eens je op de rollen bank staat je erg ontgoogeld zou kunnen zijn.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb ze vandaag gebeld en verteld dat de waardes écht niet kloppen, om dit te behalen ook hardware matig een en ander aangepast dient te worden.
Kreeg een botte opmerking van de mevrouw terug...
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een MINI op bestelling laten leveren in het criminele circuit is dankzij dit soort idiote acties van Ziptuning en van de RDW dus een appeltje/eitje geworden.
Criminelen kunnen dus bij de RDW een database opvragen van bijvoorbeeld de stad Arnhem en Nijmegen en krijgen dan dus de adressen van de MINI-eigenaren????????
Echt ziek dit!!
Hoe zit dit dan?
[web]http://www.rdw.nl/nl/overrdw/informatie ... 070228.htm[/web]
Criminelen kunnen dus bij de RDW een database opvragen van bijvoorbeeld de stad Arnhem en Nijmegen en krijgen dan dus de adressen van de MINI-eigenaren????????
Echt ziek dit!!

Hoe zit dit dan?
[web]http://www.rdw.nl/nl/overrdw/informatie ... 070228.htm[/web]
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

http://formulier.rdc.nl/adresselectie.htm
Het komt niet rechtstreeks van de RDW maar van deze slimme jongens 

Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 20 feb 2008, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tjonge jonge!
Geeft een lekker veilig gevoel
Een blokkade plaatsen
Het laten plaatsen van een blokkade in het kentekenregister tegen commercieel gebruik van naam- en adresgegevens heeft geen toegevoegde waarde meer. Voor commerciële doeleinden mogen persoonsgegevens immers niet meer gebruikt worden. Het blokkeren van de herinneringsbrief voor de APK is niet mogelijk, omdat de overheid het als zijn taak beschouwt om elke voertuigbezitter te wijzen op de verplichte periodieke keuring. De mogelijkheid om bij de RDW een blokkade te laten plaatsen komt daarom te vervallen.
Personen die na 1 maart 2007 post met een commercieel oogmerk van de autobranche ontvangen en dit niet op prijs stellen, kunnen contact opnemen met de serviceproviders voor de voertuigbranche. Op de website van de RDW, www.rdw.nl, staan hun gegevens (zoekwoord: providers).
Geeft een lekker veilig gevoel

Een blokkade plaatsen
Het laten plaatsen van een blokkade in het kentekenregister tegen commercieel gebruik van naam- en adresgegevens heeft geen toegevoegde waarde meer. Voor commerciële doeleinden mogen persoonsgegevens immers niet meer gebruikt worden. Het blokkeren van de herinneringsbrief voor de APK is niet mogelijk, omdat de overheid het als zijn taak beschouwt om elke voertuigbezitter te wijzen op de verplichte periodieke keuring. De mogelijkheid om bij de RDW een blokkade te laten plaatsen komt daarom te vervallen.
Personen die na 1 maart 2007 post met een commercieel oogmerk van de autobranche ontvangen en dit niet op prijs stellen, kunnen contact opnemen met de serviceproviders voor de voertuigbranche. Op de website van de RDW, www.rdw.nl, staan hun gegevens (zoekwoord: providers).
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hé Arjan, ik zie net in m'n database dat jullie een MINI en een Skoda op de oprit hebben staan! 

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar nu komt het wel aardig overheen.. een R56 (2007
) met chip 211pk dat kan ook prima, Beek haalt 214pk, dus poeper, ik denk dat je iets te vlug gebeld heb..
Maar die gegevens zo kunnen kopen moet niet kunnen vind ik.. dat maakt het de oosterse boefjes wel erg makkelijk
Toch kloppen die waardes wel aardig zo te zien.. in 2006 was het idd iets hoogMini Poeper schreef:Heb ze vandaag gebeld en verteld dat de waardes écht niet kloppen, om dit te behalen ook hardware matig een en ander aangepast dient te worden.

Maar nu komt het wel aardig overheen.. een R56 (2007

Maar die gegevens zo kunnen kopen moet niet kunnen vind ik.. dat maakt het de oosterse boefjes wel erg makkelijk

Onze sponsors