en Daantje maar MINI's kopenHans schreef:Maar die gegevens zo kunnen kopen moet niet kunnen vind ik.. dat maakt het de oosterse boefjes wel erg makkelijk![]()

Ze hebben het bij mij over MIJN MINI uit 2005Hans schreef:Toch kloppen die waardes wel aardig zo te zien.. in 2006 was het idd iets hoogMini Poeper schreef:Heb ze vandaag gebeld en verteld dat de waardes écht niet kloppen, om dit te behalen ook hardware matig een en ander aangepast dient te worden.
Kreeg een botte opmerking van de mevrouw terug...![]()
Maar nu komt het wel aardig overheen.. een R56 (2007) met chip 211pk dat kan ook prima, Beek haalt 214pk, dus poeper, ik denk dat je iets te vlug gebeld heb..
Hahahahahahhahaahaa............. dat meen je toch niet serieus? Comfort en MINI gaan niet echt samen. Tijd voor een multipla!YvonneB schreef:Nu ben ik tevreden met de snelheid van mijn Mini. Ik rijdt voor het comfort Mini, niet voor de snelheid.
Nou ja, ik bedoel eigenlijk...ik rij MINI omdat ik het een mooi autootje vind, met de kwaliteiten van een BMW. (vrij hoge veiligheid etc). Ik rij niet echt bijzonder snel met mijn wagentje (gewoon de max. snelheid).iDarkDesign schreef:Hahahahahahhahaahaa............. dat meen je toch niet serieus? Comfort en MINI gaan niet echt samen. Tijd voor een multipla!iDDYvonneB schreef:Nu ben ik tevreden met de snelheid van mijn Mini. Ik rijdt voor het comfort Mini, niet voor de snelheid.
'mijn'Jeroen82 schreef:Goed bedrijf hoor! Heb me S3 (en meerdere auto's) ook laten chippen door hem..
Onze sponsors