Bij mij op de gracht (Lauriergracht) Groene cooper met zwart dak, Blauwe cooper S met engelse vlag spiegels, Zilvere cooper S met zwart dak.
In de buurt, allerlei, van IMO lelijk eigeel tot supergaaf cobalt blauw.
Ik parkeer zelf op het molenpad tussen prinsen- en keizersgracht en rij regelmatig tussen Amsterdam en Amersfoort richting Nijkerk.
iDD
Mini Amsterdam
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Keizersgracht welk nummer? Mijn auto staat op de afgesloten parkeerplaats achter Keizersgracht 452. Als je de zin hebt kan je er morgenochtend tot 11:00 langs rijden, de rest van de dag heb ik hem mee.
iDD.... als je toevallig toch in de buurt bent
iDD.... als je toevallig toch in de buurt bent

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Dat zijn ze hier in Amsterdam ook niet gewend! Ik doe het bij oude mensen ook, maar de rest wacht maar lekker!
Ja Mini's zat hier in Amsterdam, en ook hele lelijke!
iDD, ik zal ook eens een paar flyers uitdraaien en de mensen erop attenderen.
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het was meer dat ie zijn duim omhoog stak omdat ie mijn auto mooi vond en niet dat ik over liet stekeniDarkDesign schreef:Dat zijn ze hier in Amsterdam ook niet gewend! Ik doe het bij oude mensen ook, maar de rest wacht maar lekker!

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb vanavond eens even goed geflyerd in Amsterdam centrum. Zelfs een paar zo overhandigd aan de eigenaar/eigenaresse. Nu afwachten of ze ook hier lid worden natuurlijk. Ik heb een stuk of 7 flyers uitgedeeld, waaronder eentje aan een hele gave silver S met zwarte strepen/ witte pinstripes.
iDD
iDD
Onze sponsors