Hey Coen,
als ik nou die lampen ook wil modden, kom je dan helpen?
iDD
Coen's Tweede Projectje!! part two! WINTERMODE!!!!!!!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ coen, wat is hij toch mooi
Je kan altijd vragen om ze ff aan de kant te houden?maus105 schreef:copy that.mooie foto's weer!hoe krijg je dat dan zo scherp?is dat gewoon een hele dure camera?of zitten er bepaalde functies op?
met deze velgen vond ik je blokjes wel mooier.
en vanavond geven ze weer -7 op dus misschien nog effe wachten met de asa's.sid heeft ze te koop.zou op zich wel wat voor mij zijn maar zit momenteel effe krap bij kas
@ coen, wat is hij toch mooi

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
Strak bakkie! 
Gisteren 't voorrecht gehad om even met Coen's kart te mogen rijden (ben vorig weekend naar een advertentie wezen kijken en had mijn twijfels over hoe de auto reed en wilde even een S voelen die in een topstaat verkeerd). Echt helemaal af zijn auto! Dat alcantara van binnen doet't 'm. Wegligging is ook ernstig ok. Veel minder straf dan ik van een schroefset verwachtte. Deze auto gaat zijn volgende baasje meer dan een smile opleveren!

Gisteren 't voorrecht gehad om even met Coen's kart te mogen rijden (ben vorig weekend naar een advertentie wezen kijken en had mijn twijfels over hoe de auto reed en wilde even een S voelen die in een topstaat verkeerd). Echt helemaal af zijn auto! Dat alcantara van binnen doet't 'm. Wegligging is ook ernstig ok. Veel minder straf dan ik van een schroefset verwachtte. Deze auto gaat zijn volgende baasje meer dan een smile opleveren!
- minibandit
- Mod virus alert!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Hahaha inderdaad... kwamen terug van scheveningen...
keertje gespot!! 
Cheers
Coen
k33z schreef:Volgens mij heb ik je vandaag gespot op de A12 tussen Nootdorp en Zoetermeer (dus richting Utrecht) rond een uur of 5?
Ik reed richting Den Haag en mijn oog viel op een dikke Mini die de andere kant op ging, kan er maar 1 zijn
Hahaha inderdaad... kwamen terug van scheveningen...

Cheers
Coen
Onze sponsors