jbcola schreef:Je had er vandaag gewoon moeten zijnBlont-007 schreef:Hey de volgende keer ga ik ook mee hoor, als het van jullie maniacen mag?![]()
![]()
![]()
Alleen maar toffe mensen mogen mee hé![]()

+1 karma

Nee Dick je hebt niets speciaal gemist we hebben enkel eens lekker door getrokken.Stan schreef:Net terug thuis van een echt geslaagde spontane Mini meeting.
Enkele nieuwe super toffe vrienden leren kennen waardoor een Vlaamse aftakking is ontstaan van de NEW MINICLUB
na een zeer sportieve met S bochtjes maar toch zonder risico's te nemen zalige rit wil ik de gastvrouw des huizes bedanken voor de onaangekondigde ontvangst die ze tot een groot succes wist te leiden CHAPEAU !!!!!!!!
@ bud127 : je weet wat je te doen staat voor iets meer power ( remember Shell tankstation aan de Bosrand )
@ Dick : je hebt je alweer overtroffen met de overbluffende foto's
Westmalle's in uw koppeke??Stan schreef:Stan schreef:Net terug thuis van een echt geslaagde spontane Mini meeting.
Enkele nieuwe super toffe vrienden leren kennen waardoor een Vlaamse aftakking is ontstaan van de NEW MINICLUB
na een zeer sportieve met S bochtjes maar toch zonder risico's te nemen zalige rit wil ik de gastvrouw des huizes bedanken voor de onaangekondigde ontvangst die ze tot een groot succes wist te leiden CHAPEAU !!!!!!!!
@ bud127 : je weet wat je te doen staat voor iets meer power ( remember Shell tankstation aan de Bosrand )
Dat zou ik nu niet direct durven zeggen maar ik heb mij wel reuze geamuzeerdjbcola schreef:Westmalle's in uw koppeke??Stan schreef:Stan schreef:Net terug thuis van een echt geslaagde spontane Mini meeting.
jbcola schreef:Liggen we niet van wakkerwazowski schreef:De originaliteitsprijs zal die naam alvast niet winnen... MINIACS is immers een samentrekking van MINI en MANIACS...jbcola schreef:Vandaag is er ook een nieuw clubje ontstaan, de Mini Maniacs!! Je hoort nog wel van ons
Toch veel succes gewenst!
snans schreef:jbcola schreef:Liggen we niet van wakkerwazowski schreef: De originaliteitsprijs zal die naam alvast niet winnen... MINIACS is immers een samentrekking van MINI en MANIACS...
Toch veel succes gewenst!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onze sponsors