Coen's Tweede Projectje!! part two! WINTERMODE!!!!!!!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
nee hoor, "niks mis mee", zeggen ze bij de "stealer" maar bij het aangrijpen van de koppeling hoor je een schurend geluid. Dit is een kwaal van de mini.. ze kunnen er oud mee worden zeggen ze maar aangezien ik de mini te koop heb staan wil ik hem 100% in orde afleveren.. dus komt er een nieuwe koppeling in die niet meer dit geluid maakt.
Zoek voor de gein eens op "clutch" op www.northamericanmotoring.com

Coen
pedro schreef:Heb je hem nu al versleten?

Zoek voor de gein eens op "clutch" op www.northamericanmotoring.com

Coen
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kan er wel inkomen dat mensen na het zien van the italian job wat extra's gaan zien in deze mini. maar waarschijnlijk blijft het toch bij een bevlieging want laten we eerlijk zijn het is veel geld!
ik hoop wel dat er een echte liefhebber voor komt!
ik hoop wel dat er een echte liefhebber voor komt!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
zoals verwacht.. weinig serieus.. 
dit kreeg ik vandaag!!

Beste heer de Korte,
Wat een mooie auto zeg!! Ik zou deze auto heel graag over willen nemen maar heb eerst een paar grote uitgave.. Als u tot het einde van het jaar kan wachten wil ik hem dan graag overnemen!!
Graag hoor ik van u.
dit kreeg ik vandaag!!

- Oscar
- 4 op een rij!
Bericht
Even vragen of die dan alvast 5000 Euro kan aanbetalen?
Is wel een nadeel van Marktplaats. Pas onze vorige 2e auto verkocht. Vaste prijs vermeld in de advertentie om grapjassen en handelaren zoveel mogelijk buiten te sluiten. Geen telefoonnummer dus alleen eerste mailcontact.
Zo stom geweest om op een koper te wachten die pas 5 dagen later kwam kijken. Intussen een hoop geinteresseerde laten wachten. Deze 'koper' was zeer geinteresseerd en hij was eigenlijk verkocht. Kwam langs. Begon te piepen over een kraakje ergens achterin (auto was 15 jaar oud!) en wilde 20% van de prijs af hebben
Helaas waren toen een hoop geinteresseerden voorzien. Toch nog snel verkocht trouwens.
Maar goed: succes (en sterkte) met de verkoop Coen!

Is wel een nadeel van Marktplaats. Pas onze vorige 2e auto verkocht. Vaste prijs vermeld in de advertentie om grapjassen en handelaren zoveel mogelijk buiten te sluiten. Geen telefoonnummer dus alleen eerste mailcontact.
Zo stom geweest om op een koper te wachten die pas 5 dagen later kwam kijken. Intussen een hoop geinteresseerde laten wachten. Deze 'koper' was zeer geinteresseerd en hij was eigenlijk verkocht. Kwam langs. Begon te piepen over een kraakje ergens achterin (auto was 15 jaar oud!) en wilde 20% van de prijs af hebben

Maar goed: succes (en sterkte) met de verkoop Coen!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hahah,
iDDGeachte heer,
Als u mij een aanbetaling doet van €5.000,- (zegge vijfduizend) euro en daarna iedere maand €500,- (zegge vijfhonderd) euro op mijn persoonlijke bankrekening. Dan wil ik gaarne mijn automobiel aan u verkopen op het door u gewenste tijdstip.
Hoogachtend,
C. de Korte
Onze sponsors