Bumpers zijn inmiddels geprepareerd om te spuiten en de uitsparingen voor de smoked sidemarkers zijn met de dremel op maat gemaakt. Nou nog kijken wanneer ik tijd heb om de bumpers + motorkap (steenslag) te spuiten. Alle onderdeeltjes voor de montage van de aerobumper en sidemarkers zijn besteld.
De oude remmen van Maaij ben ik op dit moment ook aan het preppen voor montage.
Alleen nog 1 works velgen bij laten werken en dan is "The Heks" helemaal klaar voor het 2008 NewMiniClub seizoen .
Ohja, ook nog wat ledjes besteld voor hier en daar. Als ze erin zitten zal ik piccies posten.
Afgelopen zaterdag met werner de WORKS remmen gemonteerd oftwel de remmen die bij Maaij onder zijn R56 vandaan komen.
Het viel (zoals meestal) weer eens niet mee.... De aansluitingen op de remklauwen bleken anders te zijn dan verwacht en dus paste ook de goodridge remleidingen niet . Ik ben 2x op en neer naar Beek gereden voor andere remleidingen maar de juiste waren helaas niet op voorraad. Het schijnt echt zo te zijn dat bijna geeneen Mini het zelfde is . Gelukkig hadden ze wel speciale bajonet boutjes liggen die we vervolgens ingekort hebben zodat we de remmen toch konden plaatsen.
Het resultaat ziet er in ieder geval TOP uit, zeker als de R95's er binnenkort weer opzitten en de aerokit geplaatst is.