Jessica schreef:Hehehe dat zal best ja...Zal jullie goede tips geven! kunnen jullie vast beginnen
![]()
kom maar op

We hebben er wel wat mee gedaan.. zal eens een piccy maken woensdag.. dan ben ik er weer!!Jessica schreef:Hehehe...![]()
Vouwen!
Thema staat op 't kaartje dus thema's bij elkaar.
goede hangers gebruiken heb jullie genoeg nieuwe gestuurd..
Kleuren die er niet tussen passen presenteren op de ronde tafel.
en alles wat over is gooi maar op de Polo Ralph Lauren tafel!!![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd...
Spreek je laters!
P.s ben je de 27e nog in denbosch voor de nieuwe winkel?
Gr. Coen
Vette inspraak gehad met de inrichting. Leuk wandje aan de linkerkant. Checkered flagJessica schreef:Dan ga ik je binnekort ff zien! eerst de 27e de nieuwe store in Denbosch
Pretty Cooper schreef:Vette inspraak gehad met de inrichting. Leuk wandje aan de linkerkant. Checkered flagJessica schreef:Dan ga ik je binnekort ff zien! eerst de 27e de nieuwe store in Denbosch
Nou ja in het donker is dat blauw wel zwart
![]()
gr, PC
Pretty Cooper schreef:Vette inspraak gehad met de inrichting. Leuk wandje aan de linkerkant. Checkered flagJessica schreef:Dan ga ik je binnekort ff zien! eerst de 27e de nieuwe store in Denbosch
![]()
gr, PC
Ben erin getrapt Pretty Cooper.. Met open ogen!Pretty Cooper schreef:Vette inspraak gehad met de inrichting. Leuk wandje aan de linkerkant. Checkered flagJessica schreef:Dan ga ik je binnekort ff zien! eerst de 27e de nieuwe store in Denbosch
![]()
gr, PC
Er is niets om in te trappen!!!. Je doet toch Tommy? Snap er niets van. De TH-hoek heeft juist dit leuke wandje. Dat je het niet gezien hebt zeg. JAMMERJessica schreef:
Ben erin getrapt Pretty Cooper.. Met open ogen!![]()
hehehe
Geen Checkered flag te bekennen daar!!
Coen
Hahaha dan ben ik nergens ingetrapt! maar ik was aan het zoeken naar een checkered flag... vandaar! Maar het is echt een hele vette winkel geworden echt heel erg vernieuwend in deze sector! Zeker door te kiezen voor 4 merken en deze zo veel ruimte te geven!! Wat je zegt de vloer is echt briljant!!Pretty Cooper schreef:Er is niets om in te trappen!!!. Je doet toch Tommy? Snap er niets van. De TH-hoek heeft juist dit leuke wandje. Dat je het niet gezien hebt zeg. JAMMERJessica schreef:
Ben erin getrapt Pretty Cooper.. Met open ogen!![]()
hehehe
Geen Checkered flag te bekennen daar!!
Coen![]()
Dit filiaal van Broekman Holding onderscheidt zich door de gewaagde combi van verschillende stijlen. Very Stylish!!
Toppie.
Coendek keertje kijken hoor is super in de PC-straat van Den Bosch!
En Coen je hebt zeker ook dit te gekke "Portugese" vloertje gemist
gr, PC
Ik werk niet voor Broekman-Holdingcoendek schreef: pretty... heb jij inrichting gedaan???
werk inmiddels al 6jaar bij broekman.. kleine wereld!!
Coen
Onze sponsors