Ben ik wel benieuwd naarcoendek schreef:Ralph.. post eens een piccy van je mooie instaplijsten

En het bestelnr ook als je wilt

Nou posten dan!coendek schreef:jbcola schreef:Ben ik wel benieuwd naarcoendek schreef:Ralph.. post eens een piccy van je mooie instaplijsten![]()
die zou ik moeten weten.. ik heb ze toen erop gezet toen de auto nog van mij was...
Zou dat nummer niet ergens op die tis/etk cd staan?coendek schreef:jbcola schreef:Ben ik wel benieuwd naarcoendek schreef:Ralph.. post eens een piccy van je mooie instaplijsten![]()
die zou ik moeten weten.. ik heb ze toen erop gezet toen de auto nog van mij was...
Die zitten toch standaard op elke S van fabriek af? Die lijsten met "Cooper S" op? (de gewone zonder verlichting)Blont-007 schreef:Dat zijn toch de instaplijsten met MINI-logo Ralph die jij erop hebt?
Dat is ook het nummer wat ik van Coen en Jbcola kreeg, maar die zoek ik dus niet. Ik zoek de dikke instaplijsten met Cooper S erop, maar vrees
dat die er dus niet zijn.
Klopt, ik heb dezelfde als op het plaatje van Marss.Blont-007 schreef:Dat zijn toch de instaplijsten met MINI-logo Ralph die jij erop hebt?
Dat is ook het nummer wat ik van Coen en Jbcola kreeg, maar die zoek ik dus niet. Ik zoek de dikke instaplijsten met Cooper S erop, maar vrees
dat die er dus niet zijn.
Onze sponsors