Aerokit (Montage)
- StefanCS
- Bijna verslaafd
- NeurolizeR
- One wheel wonder
Bericht
Ik heb dit lijstje dus gevolgd, en ipv 4x 5199 te nemen, 8x.. Nu vraag ik mij af, 2x 5340.. Dat zijn toch de stekkertjes linksboven op de foto, heb ik er daar niet 4 van nodig? 4 sidemarkers = 4 stekkertjes?peter schreef:Beste experts,
Kunnen jullie mij vertellen of ik zo alles heb voor de montage van de aerokit + sidemarkers!?! Ik heb zo het vermoeden dat ik nog het e.e.a. mis...
4x 6113 000 5199
2x 6113 836 5340
1x 5171 015 2022
10x 5141 817 6418
1x 5111 014 1383
1x 5112 015 2925
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Yup! Check mijn sidemarkers topic en dan pagina 1:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 06&start=0
Staat precies wat je nodig hebt!
8 draadjes, vier vittingen (compleet bestaat uit twee delen), 4 of 8 ringetjes om de sidemarkers vast te zetten
MR
8 draadjes, vier vittingen (compleet bestaat uit twee delen), 4 of 8 ringetjes om de sidemarkers vast te zetten
MR
- NeurolizeR
- One wheel wonder
Bericht
Dank u! Gaat ik die nog even ophalen..MR schreef:Yup! Check mijn sidemarkers topic en dan pagina 1:
MR
- pieterdg
- Bijna verslaafd
Bericht
Hoe verstel je je mistlichten?
Ik heb die drie andere gaatjes reeds geboord maar ik kan mijn mistlichten niet losvijzen.
De draad van de drie vijzen waar het mistlicht mee vast zit zit naar voren dus ik heb geen kopjes waarmee ik de vijzen kan losvijzen
Is dit normaal? Kan iemand me een tip geven?
Pieter
Ik heb die drie andere gaatjes reeds geboord maar ik kan mijn mistlichten niet losvijzen.
De draad van de drie vijzen waar het mistlicht mee vast zit zit naar voren dus ik heb geen kopjes waarmee ik de vijzen kan losvijzen

Pieter
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
marss
Een betere uitleg zal vast ergens op het forum staan, maar ik kan me herinneren dat ik ECHT te lang bezig ben geweest met de lampjes 1 centimeter naar beneden te krijgen. Heel irritant!!. Wat te doen? Krik je auto achter je voorwiel omhoog, haal de plastic voorspatbord los. Als het goed is, kun je er dan beter bij. Succes!!pieterdg schreef:Hoe verstel je je mistlichten?
De draad van de drie vijzen waar het mistlicht mee vast zit zit naar voren dus ik heb geen kopjes waarmee ik de vijzen kan losvijzen![]()
Pieter
marss
- NeurolizeR
- One wheel wonder
Bericht
5112 015 2925Roald schreef:Zeg welk nummer is nou voor de metalen plaat voor bij de achterbumper???
Das de enige die ik nog moet
Onze sponsors