Het is iets meer dan 3 maanden stil geweest maar ik heb niet stil gezeten!
Zelf al met wat kleine mods bezig geweest maar afgelope zaterdag met behulp van Arjan (= @mr) hebben we wat grotere mods afgerond.
Voor de foto's, eerst wat credits:
Allereerst wil ik Arjan nogmaals enorm bedanken voor zijn hulp afgelopen zaterdag! Ik had het nooit zelf geklaard! !! Hij is een hele middag bezig geweest dus alle credits gaan naar hem en mijn andere buddy (toevallig ook genaamd Arjan!).
Der Abt bedankt voor je uitgebreide uitleg voor de cutsom mod voor de KenN filter!
StefanCS en BigD nog bedankt voor de tips met de spoiler. De strip onder de spoiler is echt goed gelukt en was nodig inderdaad!
Thanks guys!
Hier wat foto's van afgelopen zaterdag:
Hier zijn we dan, in de HobbyHal in Amsterdam. Arjan (@mr) druk bezig met de KenN filter. Kijk de heren acherin observeren hoe Ar te werk gaat :
Nog ff de uitleg van Der Abt doorlezen voor de custom mod en andere (kleine Arjan) bezig met de remklauwen:
MINI omhoog! Tijd voor de bumpers!
De MCS bumpers van Tysie!
(kleine)Arjan nog steeds druk bezig met de remklauwen!
Bezig met de nieuwe spoiler de- en monteren:
Aan het einde van de middag, de twee helden die me hebben geholpen:
Eindresultaat:
Erg vies die MINI van je Ar!:
Op de zondag bij een vriend, kun je em spotten?:
En dan nu de lijst met MODS sinds mijn aanschaf 3 maanden geleden. Verder geen spectaculaire stuff, maar wel een upgradetje voor een Coopert.
En dan nu de fotoshoot samen met de auto van (kleine) Arjan van vandaag. Was weer lekker weeeeeerrr!!
Zijn erg mooi gelukt ondanks we ze even snel hebben geschoten. Nog even ter verduidelijking gezien mensen zullen vragen... de onderlip van mijn achterbumper zijn we nog mee bezig. Gezien ik een L+R uitlaat heb en deze dus niet past in combinatie met een Cooper S bumper. Moet nog wat knutselen..
en dan de laatste nog...
(ziet er niet uit he zonder dat lullig lipje onderaan?
Dit was het voorlopig.. eerstvolgende mod zijn verlagingsveren (Coen!!!!) en de chrome achterstrip vervangen voor een zwarte.
Greetz,
Den.
Laatst gewijzigd door Deniz op 16 okt 2008, 19:41, 5 keer totaal gewijzigd.
Het genoegen was geheel aan mijn kant... Het was trouwens relaxed sleutelen daar in Amsterdam.
Der Abt zijn K&N manual was inderdaad onontbeerlijk bij het monteren. maar het geluid...
Ziet er weer goed uit. Toch fijn als je er een beetje hulp bij krijgt.
Maar wat een geweldig idee zo'n klus hal zouden ze hier ook moeten doen denk dat er best wel vraag naar is.
Niet iedereen heeft de luxe om thuis lekker droog te staan