VEEEEET!! Randjes in het zwartglans laten spuiten! Je koplampringen ook.
iDD
marss/PW CooperS!!!!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat een mooi ding zeg
! Helemaal goed, deze kleurencombi en het panoramadakkie en vol leren bekleding zijn ook erg lekkere opties. Aerokitje erop, R95's eronder en eventueel weer een keer verstralers en hij is echt helemaal perfect.
Veel plezier ermee!

Veel plezier ermee!

- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey marss, Je avatar is zooooooo 2007, moet echt ff anders. Van zwart met wit, naar wit met zwart
Mooie wagen hoor goede koop zo te zien op de foto's. Heeft een lekker frisse uitstraling
. Mijn suggesties:
R95 en Aerokit om mee te beginnen. Dan is ie eigenlijk al heeeeeeel ver.
Gr,
PP

R95 en Aerokit om mee te beginnen. Dan is ie eigenlijk al heeeeeeel ver.
Gr,
PP
- tysie
- Be Mini
Bericht
Nogmaals van harte gefeliciteerd man, de Mini ziet er echt heel mooi uit.
Je had toch al een Aerokit gehaald bij Jonkers?
..........Als het nodig is, dan kom ik je wel ff helpen die erop te schroeven,
ik weet per lot van rekening hoe het moet

uhhhhh, waarom zitten de R95 velgen er nog niet op?
Je had toch al een Aerokit gehaald bij Jonkers?
..........Als het nodig is, dan kom ik je wel ff helpen die erop te schroeven,
ik weet per lot van rekening hoe het moet

uhhhhh, waarom zitten de R95 velgen er nog niet op?
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dank voor alle complimenten, erg leuk.
@ iDD; randjes in zwartglans heb ik al een keer voorbij zien komen. Helaas, niet helemaal mijn ding.
@ BlonT: mijn winterbanden zijn er weet af, dus we kennen gaan schuren. Mag ik in de tussentijd ff in je schuur tondneuzen naar mooie mods (leuke jcw-strut of OMP, mag ook)
.
De R95 komen zeker onder de PW, maar dan moet ik eerst mijn aerokit gespoten hebben. We gaan het allemaal rustig aan doen
.
marss
@ iDD; randjes in zwartglans heb ik al een keer voorbij zien komen. Helaas, niet helemaal mijn ding.
@ BlonT: mijn winterbanden zijn er weet af, dus we kennen gaan schuren. Mag ik in de tussentijd ff in je schuur tondneuzen naar mooie mods (leuke jcw-strut of OMP, mag ook)

De R95 komen zeker onder de PW, maar dan moet ik eerst mijn aerokit gespoten hebben. We gaan het allemaal rustig aan doen

marss
Onze sponsors