Greetz BigD
Mini van Edith (nieuwe Mini pagina 8)
- Oscar
- 4 op een rij!

Bericht
Bedankt voor jullie reacties!
Vandaag het geheel afgemaakt.
Ik vond nog een fototje van de opgehaalde schatten:

Vanmorgen eerst begonnen met de andere sideskirt. Was nu een makkie trouwens, al blijven die dingetjes waar je de twee delen mee aan elkaar maakt best wel lastig helemaal dicht te drukken.

Gelijk de roest controle gedaan. Viel mee gelukkig. Van de zomer maar eens naar kijken.

Daarna de skirt erop. Ik vind het persoonlijk wel jammer dat deze skirt aan de bovenzijde met tape vast zit ipv de clips. Zit toch even net wat minder.

Daarna aan de voorzijde begonnen. Strippen was zo gepiept.

En opbouwen eigenlijk ook:

Daarna de US nummerplaathouder over de cirkelzaag gehaald. Zo komt het zonder kosten toch weer helemaal goed en netjes te zitten.

Zo nu nog verlagen, zwarte bonnetstripes met een chrome randje en de chrome drivinglights van Martin. En oh ja een zwart dak. Maar dat zal wel pas gebeuren als we eerst een goede hagelbui gehad hebben.
Vandaag het geheel afgemaakt.
Ik vond nog een fototje van de opgehaalde schatten:

Vanmorgen eerst begonnen met de andere sideskirt. Was nu een makkie trouwens, al blijven die dingetjes waar je de twee delen mee aan elkaar maakt best wel lastig helemaal dicht te drukken.

Gelijk de roest controle gedaan. Viel mee gelukkig. Van de zomer maar eens naar kijken.

Daarna de skirt erop. Ik vind het persoonlijk wel jammer dat deze skirt aan de bovenzijde met tape vast zit ipv de clips. Zit toch even net wat minder.

Daarna aan de voorzijde begonnen. Strippen was zo gepiept.

En opbouwen eigenlijk ook:

Daarna de US nummerplaathouder over de cirkelzaag gehaald. Zo komt het zonder kosten toch weer helemaal goed en netjes te zitten.

Zo nu nog verlagen, zwarte bonnetstripes met een chrome randje en de chrome drivinglights van Martin. En oh ja een zwart dak. Maar dat zal wel pas gebeuren als we eerst een goede hagelbui gehad hebben.
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
Toppie!! Wat een verschil met hoe die eerst was en nu. Heel netjes.
Lachu trouwens dat het modding-virus je meteen ZO pakken neemt, ondanks dat het de MINI van Edith is
. Zo te lezen ben je heel wat van plan
. Succes, and keep us posted!!
marss
Je hebt er nu niets meer aan, maar de tip voor één ieder die hier ook tegen aanlopen. Haal het topje van het pinnetje eventjes door Dreft (of willekeurig ander afwasmiddel of vloeibare zeep). Daarna druk je 'um zo dicht.Oscar schreef:Was nu een makkie trouwens, al blijven die dingetjes waar je de twee delen mee aan elkaar maakt best wel lastig helemaal dicht te drukken.
Lachu trouwens dat het modding-virus je meteen ZO pakken neemt, ondanks dat het de MINI van Edith is
marss
- Oscar
- 4 op een rij!

Bericht
Bedankt voor jullie reacties en complimenten. Eerlijk gezegd was het voor het eerst dat ik iets aan een auto doe, behoudens een stereo inbouwen. Het was ook af en toe verstand op 0 en demonteren die hap. In ieder geval erg spannend allemaal, vooral die uitlaat. En achteraf is het allemaal eigenlijk simpel. Het is jammer dat de aero kits op zijn, anders had ik wel een diy in Jip en Janneke taal kunnen doen. Maar dat heeft nu weinig zin meer.
Tot nu toe hebben we de velgen verwisseld, de spiegelkapjes verwisseld voor glanzend zwarte en de aero kit gedaan. Ging ook niet helemaal van harte allemaal bij Edith
, maar achteraf vind ze het erg mooi! Ik ga van de week even een drempel test doen tussen ons huis en de school van de kids en de supermarkt.
Verlagen vind ik echt een must namelijk.
Hier nog een fototje zoals die in Januari eventjes voor onze deur stond, om het levensverhaal van onze Mini compleet te houden:

Overigens was ik in het mod lijstje nog vergeten de Beek tuning natuurlijk.
Tot nu toe hebben we de velgen verwisseld, de spiegelkapjes verwisseld voor glanzend zwarte en de aero kit gedaan. Ging ook niet helemaal van harte allemaal bij Edith
Hier nog een fototje zoals die in Januari eventjes voor onze deur stond, om het levensverhaal van onze Mini compleet te houden:

Overigens was ik in het mod lijstje nog vergeten de Beek tuning natuurlijk.
Onze sponsors