Dat is vervelend, geloof dat ze bij BMW geen bandjes proppen (zeker geen RF's). Misschien even langs een bandenboer, kijken wat de mogelijkheden zijn (ook een stuk goedkoper)Mitchell schreef:
Bij mij is hij echt lek... net gekeken en er zit een schroef in mijn band! Ik ga morgen naar de dealer in Alkmaar... iemand ervaring daar? Ik ben benieuwd tot hoelaat ik daar terecht kan! Misschien tot morgen!
Gr.
Mini meet, woensdag 5 maart, foodstrip Amsterdam
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
- tysie
- Be Mini
Bericht
Ben je lid van de ANWB???
Gewoon de ANWB bellen, als je ook de optie hebt genomen dat ze je helpen in je eigen woonplaats, dan komen ze gewoon langs.
Zij hebben een prop en binnen een paar minuten is het gefikst
Je moet alleen de kosten van de prop betalen, ik geloof dat dat ongeveer € 10,00 is.
Gewoon de ANWB bellen, als je ook de optie hebt genomen dat ze je helpen in je eigen woonplaats, dan komen ze gewoon langs.
Zij hebben een prop en binnen een paar minuten is het gefikst

Je moet alleen de kosten van de prop betalen, ik geloof dat dat ongeveer € 10,00 is.
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ja dat is misschien ook wel een idee! misschien kan het ook wel bij de kwik fit ofzo? ben alleen benieuwd of mijn verzekering dat ook dekt... stel dat ik een nieuwe band moet. zal het wel is even gaan uitzoeken!
Bedankt,
Gr.
ik probeer morgen trouwens wel gewoon te komen!
Bedankt,
Gr.
ik probeer morgen trouwens wel gewoon te komen!
- iDarkDesign
- Transformer
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Naar mijn bevindingen is een lekke band redelijk snel verholpen bij een dealer!Mitchell schreef:Bij mij is hij echt lek... net gekeken en er zit een schroef in mijn band! Ik ga morgen naar de dealer in Alkmaar... iemand ervaring daar? Ik ben benieuwd tot hoelaat ik daar terecht kan! Misschien tot morgen!Had ik ook net, op de snelweg bandenspannings lampje aan. De druk was echt ruim onder de normale waarde gezakt, nu steeds maar even bijvullen tot de zomerbanden erop gaan, hoop dat ie niet te snel leegloopt!
Gr.

- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja ik kan vanmiddag langskomen. F*cking 240 euro waarschijnlijk... ze mogen runflat banden schijnbaar niet repareren (wat mij maar raar lijkt). Zijn er ook lui bij die zijn overgestapt van runflat naar gewoon? Dat zou me wel een hoop geld besparen.
Gr.
Gr.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Tja als je over zou stappen van Runflat naar normaal dan neem ik aan dat je dan ook alle 4 de banden moet vervangen?
Damn...Mitchell schreef:Ja ik kan vanmiddag langskomen. F*cking 240 euro waarschijnlijk... ze mogen runflat banden schijnbaar niet repareren (wat mij maar raar lijkt). Zijn er ook lui bij die zijn overgestapt van runflat naar gewoon? Dat zou me wel een hoop geld besparen.
Gr.
Tja als je over zou stappen van Runflat naar normaal dan neem ik aan dat je dan ook alle 4 de banden moet vervangen?
Onze sponsors