Greetz BigD
Nou hier kan ik het niet echt winter noemen. Het waait misschien een beetje koud maar ijs dus echt niet....Gast het is harstikke winter nog. Water + ijs en weet ik veel wat. DUS winterbanden. Had ik toevallig nog 17" S spokes liggen. En nog wit ook
Hier flapperen mijn oren nu wel vaniDarkDesign schreef: Dus die Beek tuning heeft voor de topsnelheid eigenlijk niets uitgehaald bij mij. Zou dat dan toch aan de superchip compressor pulley liggen? Deze is net iets anders dan de alta pulley.
Gozer, wanneer rij jij harder dan 200?! Ik had VOOR beek tuning al 280Nm koppel en daar zit nu nog betere software en een grotere en lichtere krukaspulley bij! En dat is merkbaar... HEEL merkbaar. Topsnelheid merk ik alleen tijdens Speedy MINI. Dat is 2 dagen per jaar jammer, maar de rest van het jaar scheur je lekker de gemiddelde auto er uit. Ik heb verder dezelfde setup nu als dat Wint heeft, en die haalt er 215 pk uit. Geen idee waarom het zo is.jbcola schreef: Hier flapperen mijn oren nu wel van![]()
Iemand die hierop een antwoord heeft?? Ik wou volgend weekend bij Beek deze upgrade doen maar als het niets uithaalt dan ga ik mijn zuur verdiende eurotjes toch anders spenderen denk ik...
Lag niet aan je PC, ik had ze gewoon nog niet geupload.Daantje schreef: oke, lag aan mijn pc
ps. die blackbeltline troep, heb je daar nog een rolletje van?
Onze sponsors