Update !!
Nieuwe gezien, veel foto's! zie openings post
llaura's Ride
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Da's een hele mooie cabrio
!!! De kleur lederen bekleding vind ik ook erg mooi. Heel veel plezier
!

- Rafmaninov
- Nieuwsgierig
Bericht
Prachtige bak! En nog zwaar geoptioneerd ook, nice!
Ik heb ook getwijfeld om voor de Sidewalk te gaan, maar ik heb dan toch maar iets, laat ons zeggen "frivolers", samengesteld. En aangezien jullie van Poppel zijn denk ik dat we elkaar regelmatig zullen tegenkomen, of misschien elkaar al gekruist hebben, niet vergeten te zwaaien of flashen dan!
Wel opletten dat jullie die dingen niet kuisen met speciale poetsproducten daarvoor, je weet wel, om zilvergoed en dergelijke te kuisen en op te blinken. (In dit geval chroomspul dus.) Anders is het snel gedaan met de chrome look... Enkel de uitlaatpijpen mogen wel met dergelijke producten gekuist worden. Really shiny, echt te gek!!!
Vriendelijke groeten, Rafmaninov

Ik heb ook getwijfeld om voor de Sidewalk te gaan, maar ik heb dan toch maar iets, laat ons zeggen "frivolers", samengesteld. En aangezien jullie van Poppel zijn denk ik dat we elkaar regelmatig zullen tegenkomen, of misschien elkaar al gekruist hebben, niet vergeten te zwaaien of flashen dan!
Horizontale spijlen van de front-grille verguld in chroom, plus dat stuk van de kofferdeur boven de kentekenplaat.llaura schreef:ik zal eens even verder uitzoeken wat dat chromeline van buiten precies inhoud!
Wel opletten dat jullie die dingen niet kuisen met speciale poetsproducten daarvoor, je weet wel, om zilvergoed en dergelijke te kuisen en op te blinken. (In dit geval chroomspul dus.) Anders is het snel gedaan met de chrome look... Enkel de uitlaatpijpen mogen wel met dergelijke producten gekuist worden. Really shiny, echt te gek!!!

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Ja echt KROM vind ik dat... zou er dan echt GEEN mogelijkheid zijn om dat ding erop te maken....? Vind het maar zonde!!
llaura... mooie sidewalk.. ikke is jaloers!!
Coen
peter schreef:Gaaf hoor hé! Laat het mooie weer maar komen!
Maaruh die chrome tankdop..... Die gaat niet passen.
Ja echt KROM vind ik dat... zou er dan echt GEEN mogelijkheid zijn om dat ding erop te maken....? Vind het maar zonde!!
llaura... mooie sidewalk.. ikke is jaloers!!

Coen
- Hans J
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ikk niet gauw jaloers maar deze is toch wel heeeeel mooi.
Mequers of hoe je da schrijft heeft ook een speciaal spulletje voor chroom. Je moet geen rvs reiniger nemen!!
(chroom line ook de scharnieren van de klep chroom en volgens mij ook chroom rond je mistlampen.

Ikk niet gauw jaloers maar deze is toch wel heeeeel mooi.
Mequers of hoe je da schrijft heeft ook een speciaal spulletje voor chroom. Je moet geen rvs reiniger nemen!!
(chroom line ook de scharnieren van de klep chroom en volgens mij ook chroom rond je mistlampen.
- llaura
- Enthousiast
Bericht
Dankje voor jullie super lieve reacties!
Ik ben zo blij dat ie er eindelijk is! 3 maanden wachten is echt te lang.
Hoop snel een keer een rit mee te kunnen rijden.
Heb ik niet gedaan omdat ik het oude model toch mooier vind, en omdat ik niet gecharmeerd ben van de turbo motor van PSA. Ik vind de compressor meer een sportief geluid hebben. en het sidewalk pakket sprak me ook erg aan
bedankt voor de poetstips! dat spul komt er dus niet in!
Groetjes llaura

Ik ben zo blij dat ie er eindelijk is! 3 maanden wachten is echt te lang.
Hoop snel een keer een rit mee te kunnen rijden.

..tirex schreef:Hey LLaura,
mooie cooper s cabrio..![]()
ga je hier nog wel eens tegen komen, kom wekelijks in Turnhout..
ps: niet even wachten op het nieuwe model? met de turbo motor?
Groetjes Mario
Heb ik niet gedaan omdat ik het oude model toch mooier vind, en omdat ik niet gecharmeerd ben van de turbo motor van PSA. Ik vind de compressor meer een sportief geluid hebben. en het sidewalk pakket sprak me ook erg aan

Als we elkaar (de volgende keer) tegen komen moeten we wel even met alle toeters en bellen seinen héRafmaninov schreef:Prachtige bak! En nog zwaar geoptioneerd ook, nice!![]()
Horizontale spijlen van de front-grille verguld in chroom, plus dat stuk van de kofferdeur boven de kentekenplaat.llaura schreef:ik zal eens even verder uitzoeken wat dat chromeline van buiten precies inhoud!
Wel opletten dat jullie die dingen niet kuisen met speciale poetsproducten daarvoor, je weet wel, om zilvergoed en dergelijke te kuisen en op te blinken. (In dit geval chroomspul dus.) Anders is het snel gedaan met de chrome look... Enkel de uitlaatpijpen mogen wel met dergelijke producten gekuist worden. Really shiny, echt te gek!!!![]()

Groetjes llaura
Laatst gewijzigd door llaura op 09 mar 2008, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors