MarjoleinART schreef:Ha die DarthBen666 - Zeg maar Conrad want diene Mini is niet van mijn zoon 'Darthben666'.
De Checkmate is echt super!! Heb er een keer in 1 gezetenErg mooi interieur, echt heel anders dan de plaatjes in het boekje van MINI!! Maar veeeel mooier!! Dus heel veel fun ermee, maar dat gaat zeker wel lukken!!
![]()
Die striping is erg stoer!! Waar zouden ze die verstralers moeten zetten ? Want die striping is smaller dan de wiite of zwarte ? wat denken jullie daarvan
Groetjes
KOen
Conrad's Checkmate
- conrad
- One wheel wonder
Bericht
See you in Zolder
- conrad
- One wheel wonder
Bericht
Inderdaad 'stoer' - maar hij wordt nog stoerder met die verstralers erbij en de chrom?dop. Doch ik vraag me wel af waar ze die verstralers precies zullen plaatsen ? Bij de witte en zwarte stripes staan in het verlengde van die stripes - doch bij mijn silver stripes (die gaan naar het midden toe zoals je kan zien) weet ik het in feite niet. Zullen ze die op de 'normale plaats' zetten of meer naar binnen toe ? Weet er iemand dat?
groetjes uit het 'verre' Zolder
groetjes uit het 'verre' Zolder
See you in Zolder
- conrad
- One wheel wonder
Bericht
Eerstdaags zal ik nieuwe pics op het forum placeren.
Inderdaad ze hebben ze op de normale plaats gezet; hij is echt prachtig - ik ben er vandaag mee vertrokken voor enkele jaren. Rijd geweldig - fantastisch etc.Berthil schreef:Ik w??t het niet maar ik denk op de normale plaats, dus wat meer naar buiten. Naast elkaar in het midden ziet ook niet uit denk ik.
Eerstdaags zal ik nieuwe pics op het forum placeren.
See you in Zolder
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- conrad
- One wheel wonder
Bericht
bye bye
Da vind ik ook ; ik vreesde er eerst voor dat het misschien teveel zou zijn met die silver striping erbij - maar ik ben er heel blij mee dat ik ze er toch heb laten opzetten.Maaij schreef:Ziet er goed uit. Chromen tankdop en verstralers maken hem nog mooier dan die al is
bye bye
See you in Zolder
- conrad
- One wheel wonder
Bericht
Ik heb gewoon de verstralers van MINI d'er laten opzetten - ik weet niet of dat de Hella Comet FF 200 zijn hoor - daarvoor ken ik er te weinig van.Nexus schreef:Hoi Conrad!
Ik wil zelf eigenlijk ook verstralers op mijn Park Lane. Alleen zat ik precies zoals jij te twijfelen over of het wel bij deze striping past (ik heb dezelfde striping als jij). Maar het ziet er top uit.
Heb jij de Hella Comet FF 200?
See you in Zolder
- conrad
- One wheel wonder
Bericht
Ziehier een link naar onze ervaring van zondag laatstleden op Nordschleife in Duitsland. Het was geweldige fun.
http://www.dailymotion.com/MacBam/video ... leife_auto
Veel kijkplezier.
Ciao.
Ps. Ik had blijkbaar een beetje te weinig PK's om de anderen te kunnen volgen
http://www.dailymotion.com/MacBam/video ... leife_auto
Veel kijkplezier.
Ciao.
Ps. Ik had blijkbaar een beetje te weinig PK's om de anderen te kunnen volgen

See you in Zolder
Onze sponsors