Voorstellen: ndenotter
- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
Heb er dus sinds vanochtend een paar pktjes bij. Damn wat voelt dat lekker, zelfs in zijn zes met 110 op de teller trekt lekker. Auto lijkt nu veel feller op gas te reageren, je hoort compressor nu ook sneller. Hij lijkt ook beter te lopen nu. Ben er ernstig blij mee. Goeie gasten daar bij Beek.....en niet geheel onbelangrijk: ze hebben humor
!

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Hoeveel pktjes heb je nu?
Kijk weer een tevreden klant!ndenotter schreef:Heb er dus sinds vanochtend een paar pktjes bij. Damn wat voelt dat lekker, zelfs in zijn zes met 110 op de teller trekt lekker. Auto lijkt nu veel feller op gas te reageren, je hoort compressor nu ook sneller. Hij lijkt ook beter te lopen nu. Ben er ernstig blij mee. Goeie gasten daar bij Beek.....en niet geheel onbelangrijk: ze hebben humor!

Hoeveel pktjes heb je nu?
- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
!!!!
Geen idee, ga ik komende week merken. Ben ik ook benieuwd naar!!............................hhmm maar moet je ergens ook wel bekennen dat 't duiveltje in me dat hele verbruik geen ene reet kan schelenmso schreef:Hoe is je verbruik na de tuning?ndenotter schreef:Er was geen tijd voor de rollenbank. Doe ik komend weekend, maarrem volgens hen zo'n 210pk!

- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
Yeah! Gisteren wel redelijk doorgereden maar net even een lekker stukje wezen trappen tussen Maarsen, Breukelen en Nigtevecht.......zonder DSC aan. Hahaa in-hoeken dat stuur, op 't gas en roken met die banden
. Damn wat een fun zeg!!! Beek rules!!!

Onze sponsors