Ja gaat net de stap verder dan dat ik wil gaan. Kudos daarvoor. Waar heb je het laten spuiten? Saiko toevallig?
Ik ga er van uit dat je hier niet dagelijks in rijdt en dat als je er in rijdt je er heel voorzichtig in rijdt? Ik hoop dat ik het mis heb, want driving is half the fun!!
hoi hoi nee is bij carloco laten spuiten maar als ik dat geweten had had ik het niet gedaan
maar binnen nu en 2 weken word hij echt helemaal uit elkaar gehaald zoals het hoord
en opnieuw gespoten (house of kollor lak) en ja rij der wel dagelijks in
behalve met ijs sneeuw en die zout enzo
en spotten dat ken wel ja hahha sittard is heel dicht bij
nou hier zijn dan weer wat nieuwe fotos dat had ik beloofd haha
naar alle krassen en vernieling dat hij weer helemaal in orde is
dus hier komen de nieuwe fotos
hoihoi thnx voor jullie reactie er komen snel weer wat fotos bij 10august ga ik weer na zeeland als alles goed gaat
en meezit naar een grote meeting zal daarna weer fotos plaatsen en ries hoe kom jij eigenlijk aan die fotos van binnen in
hahahahhahaha maar er komen dus snel weer nieuwe fotos op en bedankt voor de reatie
ohja kwa geluids installatie heb ik klapscherm cd/mp3/dvd 7inch voren hertz compo set met tweeter achterin hertz 6x9 en achter in
de achterklep heb ik kistje met 2x12 mtx en mtx versterker en condensator en voor de rest helemaal
dempingsmatten beplakt, zit rond de 142/143db
of weet iemand hoe je hier een betere kist kunt maken in de kleine achterbak van de mini cooper haha