Brembo remmen?
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
18 juni de rit van de Acht Zaligheden is een goede optie
Klinkt wel erg lekker hoor wat je hebt laten monteren
Goed gedaan Hans!
Ik lees dat je ze dus nog verder moet gaan inremmen?Hans schreef:begint al beter te remmen
18 juni de rit van de Acht Zaligheden is een goede optie

Klinkt wel erg lekker hoor wat je hebt laten monteren

Goed gedaan Hans!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed gedaan! Ik moet ook nog eens andere remblokken en stalen remleidingen. De remblokken die ik van JS gemonteerd heb gekregen piepen als de ziekte, en ik weet niet welke het zijn. De prijs was trouwens bijna hetzelfde als bij jou, maar dus zonder de stalen remleidingen!.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
).
Ik bestel ze zelf(is het goedkoopst) bij Ben Visser van www.benrcarparts.nl. Bij hem heb ik destijds ook mijn BremboGT Junior besteld. Vervolgens laat ik ze door de dealer monteren. Kost wat extra, maar garantie en deskundigheid vindt ik érg belangrijk.
Bij van Beek leveren ze ook de Ferodo dacht ik van Hans heb begrepen te hebben. Volgens mijn herinnering voor een schappelijke totaalprijs, incl. monteren.
Als je je remblokken van JS hebt denk ik dat je de green- of redstuf remblokken hebt. Deze zijn vrij betaalbaar maar, denk ik, niet van de kwaliteit van de Ferodo Racing DS2500 (In de handleiding van deze staan inremvoorschriften voor op het racecircuitBerthil schreef:Monteert de dealer die bij jou, kun je ze daar bestellen?Miniboard schreef:Vanaf a.s. zaterdag kan ik dit bevestigen of ontkennen![]()
Zo te horen heb ik ze dan nu ook. Ze piepen alleen bij zacht remmen, bij een beetje doortrappen niet hoorbaar.

Ik bestel ze zelf(is het goedkoopst) bij Ben Visser van www.benrcarparts.nl. Bij hem heb ik destijds ook mijn BremboGT Junior besteld. Vervolgens laat ik ze door de dealer monteren. Kost wat extra, maar garantie en deskundigheid vindt ik érg belangrijk.
Bij van Beek leveren ze ook de Ferodo dacht ik van Hans heb begrepen te hebben. Volgens mijn herinnering voor een schappelijke totaalprijs, incl. monteren.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb niet de green stuff, ze zijn toen overgestapt op andere. Als het andere zijn, zijn het denk ik blokken van Brembo zelf. Maar verder niet zo belangrijk, de volgende zijn van Ferodo 
Van verminderd stof merk ik trouwens niet zo veel, al lijkt het stof wel wat 'fijner' te zijn, dus kleinere deeltjes.

Van verminderd stof merk ik trouwens niet zo veel, al lijkt het stof wel wat 'fijner' te zijn, dus kleinere deeltjes.
Onze sponsors