GP gespot
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ik zou ut niet weten.. Paps is de hele dag onderweg door het hele land... Maarja, hij rijd er nu weer elke dag in, dus jullie zullen um wel vaak spotten...
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Rijdt dat ding in omgeving Nijkerk?! Jammer dat ik hem nog nooit gespot heb. Ben toch best vaak nog in Nijkerk.
Doet hij toevallig ook zaken bij AH design in Hilversum? Dan ben ik hem daar tegengekomen en hebben we elkaar gecomplimenteerd op onze autosmaak.
iDD
Doet hij toevallig ook zaken bij AH design in Hilversum? Dan ben ik hem daar tegengekomen en hebben we elkaar gecomplimenteerd op onze autosmaak.
iDD
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Jip rijdt idd in omgeving Nijkerk ( en de rest van NL ).. Is zal het hem eens vragen of ik hij je tegengekomen is.. Ik heb jou vorige week vrijdag ook nog gespot, op de amersfoorsteweg richting Nijkerk.. Maja ik rij elke keer in een andere MINI, dus je kan me ook niet herkennen.. hihihi..
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
kwestie van ff seinen met de lichten! dat is altijd leuk bij een andere MINI vandaan.Let's MINI schreef:Jip rijdt idd in omgeving Nijkerk ( en de rest van NL ).. Is zal het hem eens vragen of ik hij je tegengekomen is.. Ik heb jou vorige week vrijdag ook nog gespot, op de amersfoorsteweg richting Nijkerk.. Maja ik rij elke keer in een andere MINI, dus je kan me ook niet herkennen.. hihihi..
iDD
Onze sponsors