Niels aka Kid Phonk's Mini Cooper S - PROBLEMS!! HELP!! :)
- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
Ga trouwens straks effe serieus photoshoppen. Twijfel of ik misschien toch voor 18 moet gaan. Verlagen (hoera voor de schroefste uitvinding!
) met 17 inch zal resulteren in een wel erg lage Mini. Staat wel gaaf maar praktisch is anders. Mijn Fiatje lag mede door de 13 inchjes echt zijn buik! Vervolgens door 't centrum van Utrecht (net na/achter de Bijenkorf) over een opengespleten stuk asfalt (...door de stadsbussen) rijden is dan echt niet cool!! Het opspattende asfalt klonk alsof mijn versnellingsbak open en bloot op straat lag.

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja? Bij mijn bandenboer hangen ze gewoon in de toonzaal te blinken in 18 met de juiste steek, kan ze er zo opsteken als ik wil. Maar daar bij jij niet veel mee geholpen natuurlijkndenotter schreef:Staat een setje 18" Asa's op MP. Ook erg vet. Weet gewoon dat Superlegerra's vinden in in 18" en 4x100 gewoon erg moeilijk is!

- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
Hmm maar ben bang dat ik niet wil weten wat ze dan moeten kosten
.
Wil trouwens iets op mijn dak. En dan geen vlag maar misschien een lap carbon of iets wat erop lijkt. Weet dat je
van dat FD-transfer spul hebt zoals ze bij DGB wel eens gebruiken maar vind dat er net te nep uitzien....

Wil trouwens iets op mijn dak. En dan geen vlag maar misschien een lap carbon of iets wat erop lijkt. Weet dat je
van dat FD-transfer spul hebt zoals ze bij DGB wel eens gebruiken maar vind dat er net te nep uitzien....
Onze sponsors