[web][/web]
VROOAAAAM!!!!
iDD
Lekker rondje rijden op je vrije zondag
- iDarkDesign
- Transformer
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Stiekem had ik graag gezien dat ie was ontkomen, wat moet dat een adrenaline kick geweest zijn. Volgens de KLPD hoort de politie dit soort achtervolgingen niet in te zetten. Kenteken noteren en een volgende keer aanhouden.
iDD............ jammer dat ie zn spiegels niet ff inklapt bij het passeren van de vrachtwagen.
iDD............ jammer dat ie zn spiegels niet ff inklapt bij het passeren van de vrachtwagen.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ik heb het gisteravond op tv gezien.
Eigenlijk vroeg ik me af , hoever de politie mag gaan.
Waanzin dit had heel slecht af kunnen lopen!!
gr, PC
hij kan wel sturen
Eigenlijk vroeg ik me af , hoever de politie mag gaan.
Waanzin dit had heel slecht af kunnen lopen!!
gr, PC
hij kan wel sturen

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
vond dat de politie op zeer professionele wijze heeft gevolgd, in het echt is die afstand een stuk langer dan dat het op de camera lijkt.
absoluut niet laten gaan, aanpakken die lui (waarom hebben ze nog niet zo'n ding wat ze afvuren en dat alle electra van die merc platligt?).
absoluut niet laten gaan, aanpakken die lui (waarom hebben ze nog niet zo'n ding wat ze afvuren en dat alle electra van die merc platligt?).
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Dat is geloof ik iets te hollywood voor de Nederlandse wetgeving.Sid schreef:vond dat de politie op zeer professionele wijze heeft gevolgd, in het echt is die afstand een stuk langer dan dat het op de camera lijkt.
iDD
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Alla Fast & the furious style?Sid schreef:vond dat de politie op zeer professionele wijze heeft gevolgd, in het echt is die afstand een stuk langer dan dat het op de camera lijkt.

Onze sponsors