Eindelijk is mijn mini dan besteld. Het moeilijkste vond ik toch de kleur (zie mijn eerdere topic), maar het is uiteindelijk ds met zwart dak geworden.
De uitvoering is cooper S met chili-pakket + nog wat extra's zoals parkeerhulpje, lederen bekleding, visibility-pakket en nog wat dingetjes. Ben behieuwd hoe lang het duurt voor ik hem heb.
Gefeliciteerd! nu is het lange wachten aangebroken (duurt altijd langer dan je zou willen)
We zullen ze eind deze maand in Oxford even extra aanmoedigen
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten congrats met je nieuwe aankoop klinkt goed. Veel plezier hier op het forum en succes met het zware wachten. Miss eens tot meets
Gefeliciteerd!! Ik zit op bijna dezelfde Mini te wachten dus voor de mensen die naar Oxford gaan: ZEG DAT ZE EEN BEETJE XTRA HUN BEST DOEN op alle DStjes die komende tijd van de band rollen .
Gefeliciteerd met de aanschaf van een hele gave MINI Cooper S, ben erg benieuwd naar de pics.
En als ik nog iets voor je kan betekenen qua het verzekeren van je MINI hoor ik dat graag van je, check anders mijn topic maar eens.