tja dan is het inderdaad wel en punt. Heb je een facelift? Zo niet dan zou ik me geen zorgen maken. Volgens mij komen de meeste tegenslagen voor bij facelift modellen.
iDD
De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Mooi flut*, spruitstuk laten 'maken'. Nieuw tussenstuk erop. Prachtig. Zelfde tussenstuk gaat ook op de duurdere sportauto's (althans dat zegt de garage die ze er op zet) Maar het probleem is niet verholpen. Vandaag 3 uur staan sleutelen met het wisselen (Kankerboutjes waar je niet bij kan) en hij lekt nog steeds. Je ziet de uitlaatgassen er gewoon ontsnappen!
iDD........ dan toch vlakken...
iDD........ dan toch vlakken...

- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo we zijn klaar met klussen.... vanaf half 12 bezig geweest tot vijf uur.... Eerst mijn auto (super thanks Rein) toen IDD's zijn transformer ombouwen. Het spruit vervangen werd bijna automatisme aan het einde van de dag.
Bij dew kalloe doe-het-zelf garage bezig geweest! Ging super goed. Hieronder wat foto's van Rein zijn auto....

Standaard spruit moet eraf!

Het nieuwe vleugeltje... ongelovelijk dik.... als je dat rond ziet rijden over straat. Werkelijk schitterend en uniek!

De gerepareerde spruit! Die moest eronder!

Dus weer kloten om hem erop te krijgen!

De schade van een dag klussen... twee standaard Mini spruitstukken

Nieuwe spruit zit erop, maar ergens lekt ie... het klonk als een trekker en de uitlaatgassen kwamen door de hoodscoop naar buiten
Dus alles mocht weer terug erop... toen pas kregen we er handigheid in. Binnen drie kwartier alles vervangen
:D
Super dag gehad, heerlijk kunnen klussen! Rein bedankt voor alles!
MR
Bij dew kalloe doe-het-zelf garage bezig geweest! Ging super goed. Hieronder wat foto's van Rein zijn auto....

Standaard spruit moet eraf!

Het nieuwe vleugeltje... ongelovelijk dik.... als je dat rond ziet rijden over straat. Werkelijk schitterend en uniek!

De gerepareerde spruit! Die moest eronder!

Dus weer kloten om hem erop te krijgen!

De schade van een dag klussen... twee standaard Mini spruitstukken

Nieuwe spruit zit erop, maar ergens lekt ie... het klonk als een trekker en de uitlaatgassen kwamen door de hoodscoop naar buiten

Dus alles mocht weer terug erop... toen pas kregen we er handigheid in. Binnen drie kwartier alles vervangen

Super dag gehad, heerlijk kunnen klussen! Rein bedankt voor alles!
MR
- iDarkDesign
- Transformer
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Het merendeel zal het vast wel weer flut* en lelijk en sjonnie vinden:

ff sjoppie gemaakt
iDD

ff sjoppie gemaakt
iDD
Onze sponsors