Concert Melkweg Amsterdam

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

11 mar 2008, 20:53

The Tubes is spektakel; leuk hoor. Ik ben vorig jaar ook nog naar een reunie-optreden van Solution geweest. Was erg leuk. en in dezelfde club Panama ben ik ook een keer naar Tiesto geweest en daar vond ik dus werkelijk geen ene reet aan. Hij speelde totaal anders dan dat ie normaal doet, alleen maar gehak en geen melodie, jammer.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
ndenotter
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 mar 2008, 21:03

Uuhmm.....dj's spelen niet!! Sorry maar een dj draait andermans muziek . Er zijn er een aantal (heb het dan over iemand als Ronald Molendijk, Joost van Bellen, Mike Aardvarck etc.) die hier ernstig goed in zijn: publiek aanvoelen, goeie set kunnen bouwen, goede platenkeus, kennis van muziek, ritme etc......maar je speelt nog steeds niet. Heb beide kanten gezien en sinds mijn veertiende er geld mee verdient (zowel als muzikant als DJ) maar kan me er aan ergeren als door elkaar wordt gehaald.
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

11 mar 2008, 23:45

*zucht* Ok; Tiesto draaide andere muziek. Maken artiesten die samplen dan nog hun eigen muziek of niet? Zo niet, dan vallen er een hoop "muzikanten" af. Afijn, dit wordt waarschijnlijk een oeverloze discussie.

Als er iemand nog een leuk optreden weet..... ik wil wel meegaan, hoor... :-)
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
ndenotter
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 mar 2008, 00:14

Dude ga de discussie dan niet aan, jij geeft nu antwoord :D....maarrem samplen, oftewel gebruikt materiaal in een andere muzikale context zetten is muziek maken. Een enkele sample maakt nog geen complete track, aan goed nummer heeft naast vette samples ook een goed arrangement nodig. Dat sample je niet zomaar even.... Maar, ook wat betreft Thijs Verwest, da's een verrekte goeie dj of je van de muziek houdt of niet hij weet als geen ander een sfeer en show neer te zetten!

Coole optredens: wat ik al zei, Editors as. donderdag in de HmH, Amon Tobin in de Melkweg as. woensdag, en vrijdag in dezelfde Melkweg Joost van Bellen met RAUW!!! (afgelopen zaterdag was het in de Tivoli hier in Utrecht, super vette electro-house-punk-techno, was er met mijn chick, ging los!!!) maar diezelfde avond ook: Kubus & Bang Bang in de andere zaal (als je een echte rauwe Londernaar wilt zien dan moet je zeker komen, heb wel eens met 'm gewerkt, gruwelijke en bizar goede woordentovenaar maar ook echt iemand die echte rauwe shit heeft gezien en meegemaakt: Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”