iPhone van Apple

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
iDarkDesign
Transformer

12 mar 2008, 11:32

Vreemd, want ik sync mijn (3e inmiddels) RAZR gewoon met mijn Mac. Is nog nooit mis gegaan.

iDD
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mar 2008, 16:32

Devices met SyncML werken allemaal op iSync! Als je maar SyncML hebt moet het altijd goed werken... met diverse producten geprobeerd en nooit problemen mee gehad. Sommige devices geven net zoveel problemen met syncen op je PC als op je Mac. Is eerder het probleem van het device dan van de computer.....

MR
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mar 2008, 23:10

Goed nieuws voor ndenotter,

nieuwe iPhone is onderweg, verwachting is een release ongeveer rond Augustus.... in de nieuwe software versie 2.0 kan je nu eigen software installeren.... ik weet uit betrouwbare bron dat VoIP gaat werken komende Juni op je iPhone... dat betekent ook dat jullie voor niks kunnen bellen via Wifi... via GPRS zit er niet in, dat heeft Apple dicht gezet!! Daarnaast is Exchange straks mogelijk.... versie 2.0 is trouwens al gehackt :D dus kom maar op met da ding nu wordt het interessant...

Daarnaast nog een leuk nieuwtje.... Google, Opera en MS mogen geen applicaties ontwikkelen voor de iPhone. Nou ja ze mogen het wel, maar ze werken niet ;) Geen MSN messenger of Google Talk op je iPhone, nog Opera Mini... Apple staat het niet toe helaas ;) Krijg je als de grote met elkaar vechten :D

Nieuwe hardware van Apple wordt zowiezo met 3G uitgerust en een betere camera. Mensen die de versie 2.0 willen draaien moeten nog even wachten tot Juni dan komt het. Ook voor de iPod Touch, alleen moet je daarvoor de update betalen. Geen idee wat dat gaat kosten.

Nu nog een betere belkwaliteit en snellere verbindingen via 3G en we zijn overstag!! Softwareontwikkelaars zijn al helemaal wild over de plannen van Apple..... 70% van alle Windows Mobile ontwikkelaars en 60% van alle Symbian gaan ernaast apps maken voor de iPhone of hun apps porteren.... dan wordt de iPhone serieus een alternatief! Zelfs voor de zakelijke markt ..... Balkenende met iPhone in plaats van een Blackberry ;) Die kans is dan ineens heel groot, want BB kost geld en MS Exchange van de iPhone is gratis :D:D

MR
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 mar 2008, 06:17

allé dan mss beter nog wat wachten op de 2de generatie :wink:
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 mar 2008, 08:35

Wat heeft de 2e generatie allemaal nog meer?
Is dit dan de 3g versie?
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 mar 2008, 09:06

@Ries, yup dat is zeker. De rest is nog niet duidelijk, maar je kan allerlei dingen verzinnen als een betere camera, betere belkwaliteit, video-opname, enz...

MR
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 mar 2008, 09:35

nog ff wachten dus en helaas geen meenemen uit USA :wink:
ndenotter
Mod virus alert!
Mod virus alert!

13 mar 2008, 11:27

MR schreef:Goed nieuws voor ndenotter...MR
Dude, zoals je misschien al door hebt ;), ben ik al ernstig blij met mijn phone. Hoop oprecht dat als 'ie in NL uitkomt een hoop mensen zullen overstappen en merken dat spullen van Apple misschien wat duurder zijn maar wel tien keer beter in gebruiksgemak.
Echt: heb laatst mijn ouders een mac kado gedaan. Mijn pa heeft een software bedrijf gehad en niet geheel stom als het gaat om PC's. Thuis bij mijn ouders hebben er altijd windhoos hokken gestaan, nu ook een of ander Vista geval maar wat een gezeik! Sta er versteld hoe snel mijn ma al dingen doorheeft......cameratje aansluiten, bluetooth gebruiken etc!
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 mar 2008, 12:33

ndenotter schreef:
MR schreef:Goed nieuws voor ndenotter...MR
Dude, zoals je misschien al door hebt ;), ben ik al ernstig blij met mijn phone. Hoop oprecht dat als 'ie in NL uitkomt een hoop mensen zullen overstappen en merken dat spullen van Apple misschien wat duurder zijn maar wel tien keer beter in gebruiksgemak.
Echt: heb laatst mijn ouders een mac kado gedaan. Mijn pa heeft een software bedrijf gehad en niet geheel stom als het gaat om PC's. Thuis bij mijn ouders hebben er altijd windhoos hokken gestaan, nu ook een of ander Vista geval maar wat een gezeik! Sta er versteld hoe snel mijn ma al dingen doorheeft......cameratje aansluiten, bluetooth gebruiken etc!
klopt bij mij is Bill ook buiten gezet en ben reuze blij met de new iMac. En dat design steeds weer :-PP
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 mar 2008, 15:46

Ik zou wel willen, maar niet alle apps die ik gebruik werken op een mac :(

Helaas.....

MR

Terug naar “Kletshoek”