Voor de liefhebber van grote remmen. ik weet niet of dit wat is...:
link
Brembo remmen?
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
En jij geloofd dat
. Zou ik maar niet klakkeloos aannemen, kan je duur te komen staan.
Ik heb met mijn 18" Works-velg 20 mm spacers heel hard nodig.
peter schreef:Maar deze kunnen volgens de advertentie zonder spacers...
Ook wel weer wat voor te zeggen.
En jij geloofd dat

Ik heb met mijn 18" Works-velg 20 mm spacers heel hard nodig.
Laatst gewijzigd door Miniboard op 18 mei 2006, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Volgens de site van UUC Motorwerks ( http://www.uucmotorwerks.com ) hebben ze die samen ontwikkeld met PBC (Precision Brake Company) en gebruiken ze erg veel componenten van Wilwood...
Wellicht dat de racers onder ons het merk kunnen beoordelen?
Wellicht dat de racers onder ons het merk kunnen beoordelen?
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wilwood is wel ok. Wordt vooral in de US veel toegepast.
Of je wel of geen spacers nodig hebt ligt wellicht ook aan de velgen. 16-17-18 inch maakt opzich niet uit. Ik meen me te herinneren dat Hein met zijn originele (R90?) velgen geen spacers nodig had. Kan me vergissen, het is al een tijd geleden dattie nog tegen me praatte
.
Of je wel of geen spacers nodig hebt ligt wellicht ook aan de velgen. 16-17-18 inch maakt opzich niet uit. Ik meen me te herinneren dat Hein met zijn originele (R90?) velgen geen spacers nodig had. Kan me vergissen, het is al een tijd geleden dattie nog tegen me praatte

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Goh, vandeweek nog gezien en gesproken. Hele mooie MINI, echt om tepeter schreef:Kan me vergissen, het is al een tijd geleden dattie nog tegen me praatte.

- minikoeper
- One wheel wonder
Bericht
Berthil
Heb jij de brembo schijven met brembo blokken voor ?
Zo ja is het een verbetering ten opzichte van orgineel of is het een domme vraag want ik denk er hard over om de orginele te vervangen wegens een beetje "vaag" remgedrag.
Komt omdat ik wel eens in andere auto's rij maar die remmen feller dan m'n eigen mini.
Zo ja is het een verbetering ten opzichte van orgineel of is het een domme vraag want ik denk er hard over om de orginele te vervangen wegens een beetje "vaag" remgedrag.
Komt omdat ik wel eens in andere auto's rij maar die remmen feller dan m'n eigen mini.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb ik, en is beduidend beter. Veel minder hard trappen voor dezelfde remkracht, minder sponzig. Volgens testen een 3 meter kortere remweg. Intussen heeft Hans ze ook. Hans heeft ook stalen remleidingen, dus dat is nog beter. Ik ben de Nürburgring op geweest en vond het bij hard remmen inderdaad te sponzig, dus bij mij komt er ook zo'n Goodrich setje op. Jammer dat vandaag het setje wat Coolneweurope nog had liggen voor de facelift MINI was, anders hadden ze er al op gezetenminikoeper schreef:Berthil

Onze sponsors