Des R56 Mini Cooper S WORKS

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

14 mar 2008, 18:54

Sjeeeee wat een strop zeg!!! :( Sterkte Des!!! :(
tysie
Be Mini
Be Mini

14 mar 2008, 18:57

Holy crap, Des heel veel sterkte man.

shit happens..... A LOT!!!!!
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

14 mar 2008, 19:18

Sterkte Des, hopelijk is alles snel weer in orde onder garantie.
iDarkDesign
Transformer

14 mar 2008, 19:53

Zie je, dat JCW, dat is ook gewoon troep!

iDD...... zal je net zien... Sterkte kerel!
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 mar 2008, 20:52

Berthil schreef:Sterkte Des, hopelijk is alles snel weer in orde onder garantie.
Onze oliesjeik weet er alles van :wink: Er zal wel een olieleidinkje gesprongen zijn.
Zal wel niks te maken hebben met de tuning.
tirex
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 mar 2008, 21:48

oei,oei... al geluk dat het niet in den tunnel was gebeurt..

komt allemaal wel goed Des... alleen tis ni plezant hè..

veel sterkte hè..

Gr.M
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 mar 2008, 22:18

Bummer zeg en dat idd al op zo'n korte termijn
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 mar 2008, 22:54

Inderdaad mooi K! Hopelijk valt het snel te herstellen, zodat je weer snel kan cruisen. Sterkte ermee.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mar 2008, 00:07

Des, net gesproken alles gaat goed met hem. Wagen staat bij 1 of ander dealer of zo.... Hij rijdt nu in ja jongens schrik niet .....

een STOPEL!!

Jaja een Stopel Meriva.... kan ie vast wennen aan een vrouw, kinderen, hond, kinderwagen..... :lol: :lol: :lol: :lol:

Hopelijk is ie maandag weer op pad en werkt alles weer..... service was redelijk begreep ik... de servicedienst dropte hem af bij een gesloten garage en bedankt he :? :? :D :D

MR
ulyss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mar 2008, 00:11

hopelijk is het allemaal snel weer ok

we duimen mee kerel :wink:
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 mar 2008, 17:42

Hier even een berichtje van mijn kant. Was onderweg naar huis vanuit St Anton, reed hele tijd 130 km/h op de cruise control omdat de rest van het reisgezelschap direct de verkeerde afslag richting Innsbruck genomen had :evil: Bij Bregenz stond er een file dus ik laat de auto uitrollen en in de file denk ik ineens, bizar die mist in de auto?! Dacht eerst dat of me ogen door de zware dagen heel slecht waren geworden of de uitlaatgassen van een vrachtwagen m'n auto in waren gekomen. Rook verder niks, maar goed toch maar even tussen de vrachtwagens door naar de afslag gemanouvreerd. Onderaan de afrit was gelukkig een klein parkeerterreintje waar ik de Mini veilig neer kon zetten.

Direct de motor uitgedaan en de kap open om even te kijken, verbrande bijna m'n handen bij het openen van de kap want er spetterde nogal wat hete olie onder de kap. Flink wat rook en hitte kwam van de turbo af en was even bang dat het zou gaan fikken maar dat bleef gelukkig uit en na een minuut of 20 stopte het ook met roken.

BMW service Nederland nam snel al mijn gegevens en problemen op en heeft een sleepwagen geregeld die er binnen een uurtje was. Vervolgens keek die gast 2 seconden onder de kap maar kon er niks van zeggen, daarna ging de auto op de sleepwagen en heb ik de rest van het gezelschap naar Nederland geschopt want die moesten nog zeker 10 uur (file)rijden en het was toen al kwart over 5 s'avonds. BMW garage was gelukkig dichtbij, dus na een minuut of 10 waren we bij de garage... die natuurlijk net om 5 uur dicht was. In garage liepen nog wel wat lui maar die mochten er niet naar kijken en niks aan doen, dus BMW service nederland weer gebeld en gevraagd wat verder te doen. Kreeg een aantal opties: vervangend vervoer terug naar Nederland en auto laten repatrieren want me zeker een paar honderd euro zou kosten omdat BMW niet alles zou vergoeden vanuit Oostenrijk. Tweede optie was in een hotel in de buurt gaan zitten en wachten tot de auto klaar is. Gelukkig kon ik ook een huurauto krijgen om mee naar Zwitserland te rijden zodat ik nog een paar dagen kan skiën daar. Auto bij de dealer achtergelaten en met de sleper mee gereden naar hun depot waar de huurauto ook stond.

Daarna met de Opel Meriva Diesel terug naar de dealer gereden en de spullen uit m'n Mini gehaald, toen lag ik er wel redelijk af en ben ik rustig de 70 km naar ons appartement in Zwitserland gecruist.

Vandaag heerlijk geskied met wat vrienden uit Liechtenstein. Hele dag strak blauw en boven prima sneeuw.

Als het goed is krijg ik maandagochtend van BMW service Nederland te horen wat er kapot is en wat de dealer gaat doen met m'n auto. Tot die tijd geniet ik van de laatste dagen in de sneeuw dit seizoen, geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen.

Hier wat foto's:

:roll:

Afbeelding

Dan nog maar een beetje skiën...

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Des op 15 mar 2008, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
coendek
Stoepsleutelaar

15 mar 2008, 17:45

dude.. klinkt als een gescheurde slang... als de turbo kapot is dan zal het over het algemeen niet zo spetteren... en zou het langzaam gebeuren... hoop dat hij wel genoeg olie gehad heeft om alles goed te blijven smeren.. anders hebben ze een groter probleem..

geniet nog lekker van je vakantie!!

Cheers

coen
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 mar 2008, 17:48

Er lag flink wat olie onder de auto nadat ik hem had stilgezet dus ik hoop dat dat het is.
Des - GT spirit . com

Current ride:

Ex rides:
Casablanca White Audi S8
coendek
Stoepsleutelaar

15 mar 2008, 17:49

turbo kan het dan echt niet zijn... dus wees gerust..

en uiteindelijk.. komt alles goed!! :wink:
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 mar 2008, 17:51

coendek schreef:turbo kan het dan echt niet zijn... dus wees gerust..

en uiteindelijk.. komt alles goed!! :wink:
Ik lig er niet wakker van, vind het wel relaxt paar dagen extra skiën enzo :mrgreen: Alleen die Meriva is ... :evil:
Des - GT spirit . com

Current ride:

Ex rides:
Casablanca White Audi S8

Terug naar “Show your ride”