zalig die cooper s... leuke dag gehad hè..
Groetjes Mario
marss/PW CooperS!!!!
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
De stabi bevalt super goed. Volgens mij moet ik 'um nog wel op een juiste manier afstellen, maar je merk nu al dat ie nog directer en strakker stuurt. Ben benieuwd met de onderste strut erop!!
Geen dank!!! Jammer, dat het uitverkocht was. Mocht je het nog nodig hebben, let me know!! Ka ik het ltijd ff voor de 30ste ophalenjbcola schreef:Mooie kar heb je daar marcel!! Leuke kennismaking trouwens en bedankt om effe tijd te maken om samen te gaan shoppen

Sekers gezellig om met jullie op te rijden!! Vette bakken hebben die Belgen!! Jammer alleen dat er geen ruimte was om eventjes te blazen. Volgende keer beter!!tirex schreef:zalig die cooper s... leuke dag gehad hè..
Groetjes Mario
De stabi bevalt super goed. Volgens mij moet ik 'um nog wel op een juiste manier afstellen, maar je merk nu al dat ie nog directer en strakker stuurt. Ben benieuwd met de onderste strut erop!!
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag de testbankdag bij Beek. Helemaal super dagje gehad. Omdat ik mijn MINI heb ingevoerd vanuit België was ik erg benieuwd wat de Kw's zouden doen. Gewoon de 120, zoals op kenteken staat aangegeven of de 120+ (die veel belgen niet kiezen, omdat hierdoor de aanschafprijs door een belasting een stuk hoger ligt (of zoiets)).
Oja, één nadeel van zo'n dag: JE DOET VEEL TE VEEL LEUKE IDEEËN OP!!! Waar vind ik toch die geldboom
Hier mijn MINI op de bank.

En hier het filmpie!!!
Het resultaat:

Het een volledig originele Cooper S betreft originele MINI Cooper S en super te vreden zie ik de 127 kw's bij 6500 toeren. Daarnaast lopen de kw's mooi in een rechte lijn omhoog en zit er dus geen dip in het vermogen
.
Wat ik al gehoopt had, ook in België wordt de overheid een oor aangenaaid
. Theoretisch heeft een de MINI 120 kw's, dus geen hogere aanschafprijs, maar onder tussen is dit dus gewoon 120+ in de praktijk. ting van 127 Kw bij 6500 toeren.. Dit biedt mogelijkheden voor verdere tuning zullen we maar zeggen
!!
Na de sessie op de testbank samen met Tysie mijn bovenste OMP strut gemonteerd. (@ tysie: bedankt hiervoor). Zie hier het reseltaat!!

Met een beetje mazzel morgen de volgende modificatie!!
marss
Oja, één nadeel van zo'n dag: JE DOET VEEL TE VEEL LEUKE IDEEËN OP!!! Waar vind ik toch die geldboom

Hier mijn MINI op de bank.

En hier het filmpie!!!
Het resultaat:

Het een volledig originele Cooper S betreft originele MINI Cooper S en super te vreden zie ik de 127 kw's bij 6500 toeren. Daarnaast lopen de kw's mooi in een rechte lijn omhoog en zit er dus geen dip in het vermogen

Wat ik al gehoopt had, ook in België wordt de overheid een oor aangenaaid

Na de sessie op de testbank samen met Tysie mijn bovenste OMP strut gemonteerd. (@ tysie: bedankt hiervoor). Zie hier het reseltaat!!

Met een beetje mazzel morgen de volgende modificatie!!
marss
- iDarkDesign
- Transformer
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Keurig hoor, dat vermogen
. Maar het is toch zo dat de pre-facelift R53 Cooper S op papier altijd 120 kW/163 pk heeft, ook in Nederland? Bij de facelift halverwege 2004 kreeg hij standaard 125 kW (170 pk) en toen werd het voor MINI België pas aantrekkelijk om een minder sterke versie te leveren (op papier in ieder geval, in de praktijk maakt het volgens mij niks uit).

Onze sponsors