Jenkins schreef:Ik zeg;
FRAAANKIEEEEEEEEEEEEEE!

Laten we eerlijk zijn, Mini durft ook voor heeeeel veeeel geld een rammelaar af te leveren.adrie schreef:...alle andere merken hebben het zelf altijd over een "mini-killer".
was bij de fiat 500 ook zo en ook hier komen ze weer....van Alfa zelf.
overigens, ik heb een alfo 145 klavertje 4 gereden. Na een maand brak de hendel af om de stoelhoogte te verstellen, na 2 maanden zakte ik letterlijk door de stoel (en dit komt echt niet door mijn gewicht) en na een half jaar rammelde het hele interieur.....een Alfa rijder zal zeggen "typisch Alfa"
Mijn idee.harmar schreef:Laten we eerlijk zijn, Mini durft ook voor heeeeel veeeel geld een rammelaar af te leveren.
Dan wordt ook gezegd, hoort bij het karakter van de Mini (gelezen op de site v.d. NewMINIclub).
Dan heb ik nog niet eens over het dieselgeluid bij de R56 MCS.
Dusssss !!!
Laat maar komen, die Alfa.
Jenkins schreef:Mijn idee.harmar schreef:Laten we eerlijk zijn, Mini durft ook voor heeeeel veeeel geld een rammelaar af te leveren.
Dan wordt ook gezegd, hoort bij het karakter van de Mini (gelezen op de site v.d. NewMINIclub).
Dan heb ik nog niet eens over het dieselgeluid bij de R56 MCS.
Dusssss !!!
Laat maar komen, die Alfa.
145 QV heb ik ook gehad....maar heb er eerlijk gezegd nooit problemen mee gehad behalve het reguliere onderhoud en de dealer die voor aflevering rechtsvoor een band 195-55-15 monteerde en linksvoor een 195-50-15adrie schreef:overigens, ik heb een alfoA145 klavertje 4 gereden. Na een maand brak de hendel af om de stoelhoogte te verstellen, na 2 maanden zakte ik letterlijk door de stoel (en dit komt echt niet door mijn gewicht) en na een half jaar rammelde het hele interieur.....een Alfa rijder zal zeggen "typisch Alfa"
Onze 147 is uitgeteld op eind april...frankie schreef:Goeie.....Weet je al wanneer?Jenkins schreef:Mijn idee.harmar schreef:Laat maar komen, die Alfa.![]()
Mijn idee.Ivo schreef:Ik ben benieuwd hoe hij in het echt zal zijn (zeker in een wat minder dikke uitvoering met 16" lichtmetaal).
Onze sponsors