Heb 2 foto's van het interieur toegevoegd in de 1e post.
Het was te donker om mooie foto's van de buitenkant te nemen.
Grtn,
Gerrit
AA-16V's Mini Cooper S
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- AA-16V
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Enkele inkopen
:

2e hands JCW veerpootbrug. Er zitten krassen en kappen in. Ik was bezig ze te polieren maar sommige krassen zijn te diep. Daarom wordt ze zwart gepoedercoat.

Forge intercooler, overgekocht van iemand die overgestapt is op een watergekoelde intercooler.
De rechter is een originele van de Cooper S om het vergelijk te maken. De Forge is ook nog eens dikke centimeter dikker.
Grtn,
Gerrit

2e hands JCW veerpootbrug. Er zitten krassen en kappen in. Ik was bezig ze te polieren maar sommige krassen zijn te diep. Daarom wordt ze zwart gepoedercoat.

Forge intercooler, overgekocht van iemand die overgestapt is op een watergekoelde intercooler.
De rechter is een originele van de Cooper S om het vergelijk te maken. De Forge is ook nog eens dikke centimeter dikker.
Grtn,
Gerrit
- AA-16V
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- AA-16V
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
.
En het zal zelfs niet opvallen dat er een JCW uitlaat onder steekt, want ik ga de originele Cooper-S eindstukken erop monteren
.
Gerrit
Inderdaad, die luchtfilter lag vlak bij de uitlaat. Hij bood me hem direct aanprobeerde hij niet het luchtfilter er ook bij te verkopen

Nope, uitlaat blijft zoals ie is. Ik heb net de JCW gekocht omdat die NIET overdreven klinkt. Hier in de streek rijden genoeg van die foempen rond met het geluid van een formule 1 en de prestaties van een grasmachine. Zulk TE hard geluid zegt me niets.tipje: die laatste pijp even na laten maken zonder demper....
klinkt ie dikker!!!
Monteren zal pas in de zomer gebeuren. Ik ben nu bezig te verhuizen en heb te weinig tijd om aan auto's te werken.Ziet er allemaal goed uit! Ben benieuwd wanneer het allemaal geinstalleerd is hoe het er uit ziet
En het zal zelfs niet opvallen dat er een JCW uitlaat onder steekt, want ik ga de originele Cooper-S eindstukken erop monteren

Gerrit
- AA-16V
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb liever de originele 'look' met meer vermogen, dat is leuker aan de stoplichten en zo.
Het is zo een beetje als mijn oldtimer:

Hoeveel PK denk je dat ie heeft??
. Achteraan heeft ie 1 uilaat van 60mm en op het kofferdeksel staat 'Ascona 1.2'
Wat denk je?
Gerrit
Ze zijn inderdaad mooi, dat wel. Maar ik vind ze net iets te groot.Vind je dat niet zonde, ik vind die JCW sierstukken juist veel mooier.
Ik heb liever de originele 'look' met meer vermogen, dat is leuker aan de stoplichten en zo.
Het is zo een beetje als mijn oldtimer:

Hoeveel PK denk je dat ie heeft??

Gerrit
Onze sponsors