Roald's Mini Cooper
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
ik heb nog een S spoiler te koop staan! Maar eerlijk gezegd denk ik dat jouw auto mooier is zonder een spoiler. Ook geen cooper spoiler dan, want dat ding is echt honds beroerd!
verder mooi hoor.
iDD
verder mooi hoor.
iDD
- Roald
- 4 op een rij!
Bericht
En idd zoals Coendek als schrijft heb ik een cooperspoilertje erop zitten. Helemaal geen spoiler vind ik niet zo mooi. Een Cooper spoiler geeft gewoon een mooi klein detail aan de MINI.
Wat bedoel je met hondsberoerd, lelijk of wat? Enneh S spoiler kwanta costa? (pm maar ff)coendek schreef:zit wel een cooper spoiler op rein.......iDarkDesign schreef:ik heb nog een S spoiler te koop staan! Maar eerlijk gezegd denk ik dat jouw auto mooier is zonder een spoiler. Ook geen cooper spoiler dan, want dat ding is echt honds beroerd!
verder mooi hoor.
iDD
En idd zoals Coendek als schrijft heb ik een cooperspoilertje erop zitten. Helemaal geen spoiler vind ik niet zo mooi. Een Cooper spoiler geeft gewoon een mooi klein detail aan de MINI.
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wow, dat zijn goede mods geweest
! Velgen staan top onder een zwarte MINI. Ga vooral zo door!
Ik snap trouwens ook niet helemaal wat er hondsberoerd aan een Cooper spoiler is
. Mooi subtiel spoilertje vind ik en het maakt de achterkant net wat dikker.

Ik snap trouwens ook niet helemaal wat er hondsberoerd aan een Cooper spoiler is

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik vind de cooper spoiler echt net alsof je je nagel te lang hebt laten groeien. Maar goed over smaak valt natuurlijk niet te twisten.
Cooper S spoiler wordt verkocht voor €120,-
iDD
Cooper S spoiler wordt verkocht voor €120,-
iDD
- Roald
- 4 op een rij!
Bericht
Kleine Update:
Ik ben van het weekend begonnen met een sound upgrade:
- Voor: HERTZ DSK 165 (160 Watt / 80 Watt RMS)
- Achter: Infinity 9623i (300Watt / 100 Watt RMS)
- Versterker: Kenwood KAC-8452 4/3/2 channel 800 Watt
Achter zit er al in en voor in de deuren heb ik van die verloopstukjes/frampjes voor de speakers besteld deze komen morgen binnen als het goed is en dan kan ik de boel even afmaken.
Nu nog even geen Subwoofer, ik denk dat ik hiermee wel tevreden ben.
Ik ben van het weekend begonnen met een sound upgrade:
- Voor: HERTZ DSK 165 (160 Watt / 80 Watt RMS)
- Achter: Infinity 9623i (300Watt / 100 Watt RMS)
- Versterker: Kenwood KAC-8452 4/3/2 channel 800 Watt
Achter zit er al in en voor in de deuren heb ik van die verloopstukjes/frampjes voor de speakers besteld deze komen morgen binnen als het goed is en dan kan ik de boel even afmaken.
Nu nog even geen Subwoofer, ik denk dat ik hiermee wel tevreden ben.

- Roald
- 4 op een rij!
Bericht
Xenon verlichting geplaatst. Wat een bak licht zeg!!

En ik heb ook gelijk de Tomtom mod doorgevoerd
, dit was een Tomtom one v3 met 512 mb intern geheugen dit geheugen is nu uitgebreid naar 2gig hierdoor kan ik nu midden en west europa draaien
.
Tomtom mod

Tomtom geheugen mod

Zoals je ziet zit er een mini sd adapter op, waardoor het wellicht ook mogelijk is om 4 gig erin te proppen. (Nog niet getest)

En ik heb ook gelijk de Tomtom mod doorgevoerd

Tomtom mod

Tomtom geheugen mod

Zoals je ziet zit er een mini sd adapter op, waardoor het wellicht ook mogelijk is om 4 gig erin te proppen. (Nog niet getest)
Laatst gewijzigd door Roald op 03 aug 2008, 17:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors