Echt zonde zeg, balen. Maar het komt vast weer goed, hopelijk voor 30 maart.
Is toch een flinke tik, zo te zien gaat er toch een nieuwe motorkap op moeten. Ik ben benieuwd hoe de verzekering reageert op de Aero bumper. Ik heb mijn auto net bijverzekerd voor alle spullen die aan de buitenkant zitten i.v.m. diefstal en schade.
Het gebeurde vanmiddag toen we bezig waren met de rit.
We waren net bij het begin punt en keken even of de boot goed bereikbaar was. Toen draaide een hommel het parkeervak uit en
boorde zijn Ford Transit zo mijn MINI in. Na een uitkaffering van die vent dat IK moest opletten en het invullen van het papierwerk hebben we de MINI gelijk bij RENOVA gebracht. Ik kreeg gelijk een andere MINI een mooie Parklane mee. De schade is opgenomen en morgen komt er een expert. Morgen weet ik dus meer en zal het hier dan wel melden.
Ik ben blij dat Coen en Kaj bij me in de MINI zaten want alleen met zo'n
onbeschofte vent had ik denk ik niet getrokken.
Lieve Coen en Kaj bedankt voor jullie support vandaag.
Laatst gewijzigd door Blont-007 op 18 mar 2008, 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Zonde van je mooie MINI Ida. Dit soort dingen zijn altijd zo balen en zeker omdat het zo onnodig is. Als die kerel ff 1 minuutje beter opgelet had dan had het niet gebeurd. Maar dat is altijd achteraf. Ik hoop dat je MINI weer snel helemaal als nieuw gerepareerd wordt. Sterkte ermee.
Mmmh... dit is echt erg...
Die kerel met z'n busje had 't niet overleefd moest ie dat bij mij gedaan hebben...
En dan nog zeggen dat 't jou fout is?? als hij zelf uit een parkeerplaats rijdt
Sterkte ! en ik hoop dat 't snel gefixt is.