SEAT Altea XL Businessline High 1.4 TSI besteld
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jammer dat je MINI het veld moet ruimen, maar je hebt in ieder geval een mooie opvolger uitgekozen. Lekker ruim en hij schijnt ook prima te rijden. Die 1.4 TSI lijkt me ook erg fijn doordat ie een turbo heeft: lekker veel koppel bij lage toerentallen en een keurig verbruik. Goede ontwikkeling, die turbomotoren met relatief kleine cilinderinhoud. Jammer eigenlijk dat er in de R56 Cooper geen 1.4 turbo o.i.d. ligt.

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wederom mail van de SEAT dealer;
Zoals het er nu naar uitziet gaat je auto in week 29 gebouwd worden. Daar mee hebben we geluk gehad. Het probleem zit hem nu in het navigatie systeem wat er slecht te leveren is voor de komende maanden.
Ik hou je wel op de hoogte, zodra hij gelost wordt laat ik je het weten.
Zoals het er nu naar uitziet gaat je auto in week 29 gebouwd worden. Daar mee hebben we geluk gehad. Het probleem zit hem nu in het navigatie systeem wat er slecht te leveren is voor de komende maanden.
Ik hou je wel op de hoogte, zodra hij gelost wordt laat ik je het weten.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Auto staat op transport; per boot richting Rotterdam waar hij half volgende week aankomt. Een weekje later is hij hoogstwaarschijnlijk bij de dealer in Zwijndrecht. Ik word gebeld zodra de auto er is, dan ga ik gelijk ffies kijken en picca's 'schieten' met m'n nieuwe Sony A200!
Encounting till 1st of September; 6 weeks...
Encounting till 1st of September; 6 weeks...

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oh, eindelijk zeg! Ik duim echt voor je dat je er meer geluk mee hebt. Veel plezier in ieder geval alvast enneh... foto's! 

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag het goede nieuws vernomen dat de SEAT bij de dealer staat, ben dus gelijk gaan kijken en heb een aantal foto's geschoten;

Het 'lange' wachten is nu echt begonnen...
P.S. er komen nog 17" velgen onder, dit zijn de originele 16" velgen af fabriek.
Het 'lange' wachten is nu echt begonnen...
P.S. er komen nog 17" velgen onder, dit zijn de originele 16" velgen af fabriek.
Onze sponsors