Waar zitten ze dan?Jenkins schreef:tysie schreef:Ik vind dit wel heel erg interessant, waar zit dit bedrijf en misschien willen ze wel een workshop
organiseren![]()
Voor jou redelijk dichtbij. Voor Berthil aan 't andere eind van 't land...
klikkerdeklik
Carbon A stijl
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk niet dat het carbon uit de polder veel goedkoper gaat zijn. Carbon is als grondstof duur en bewerkelijk om er onderdelen van te maken. Het gaat mij er om dat ik een bron (relatief gezien) dichtbij heb die speciale dingen kan maken op verzoek. Hij heeft nog niet gereageerd op mijn e-mail.
Alledrie al te krijgen als je weet waar je moet kijken. En niet uit Japan, binnen Europa.pieterdg schreef:Carbon Cooper S tankdop, carbon deurklinken, carbon achterstrip
Ik denk niet dat het carbon uit de polder veel goedkoper gaat zijn. Carbon is als grondstof duur en bewerkelijk om er onderdelen van te maken. Het gaat mij er om dat ik een bron (relatief gezien) dichtbij heb die speciale dingen kan maken op verzoek. Hij heeft nog niet gereageerd op mijn e-mail.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag worden er A-stijlen door mij opgestuurd naar Poldercarbon.
A.d.h.v. van foto's is de verwachting dat er een carbon overzet-stuk gemaakt kan worden welke over de originele A-stijl geplakt kan worden.
Voordeel is dat alles kan blijven zitten en dit goedkoper is om te maken.
nadeel is dat de A-stijl 0,5 tot 0,6 mm dikker wordt.
Als de A-stijlen bekleedt zijn ga ik ze er op zetten om kwaliteit, pasvorm en fluiten bij hoge snelheden te beoordelen.
De verwachting is dat deze overzetstukken 100 euro per stuk gaan kosten.
Ik meld me weer als er weer wat te melden is.
A.d.h.v. van foto's is de verwachting dat er een carbon overzet-stuk gemaakt kan worden welke over de originele A-stijl geplakt kan worden.
Voordeel is dat alles kan blijven zitten en dit goedkoper is om te maken.
nadeel is dat de A-stijl 0,5 tot 0,6 mm dikker wordt.
Als de A-stijlen bekleedt zijn ga ik ze er op zetten om kwaliteit, pasvorm en fluiten bij hoge snelheden te beoordelen.
De verwachting is dat deze overzetstukken 100 euro per stuk gaan kosten.
Ik meld me weer als er weer wat te melden is.
Onze sponsors